Nέοι εμπρησμοί κάδων απορριμμάτων σημειώθηκαν στο Αγρίνιο τα ξημερώματα. Συγκεκριμένα άγνωστοι πυρπόλησαν κάδους στην ευρύτερη περιοχή του Αγίου Γεωργίου στο Αγρίνιο. Οι κάδοι καταστράφηκαν ολοσχερώς παρά την άμεση κινητοποίηση της Πυροσβεστικής Αγρινίου.Πάντως προκαλεί πολλά ερωτηματικά πως το φαινόμενο αυτό, της καταστροφής κάδων συνεχίζεται παρότι πριν απο λίγο καιρό η τοπική αστυνομία είχε συλλάβει νεαρούς .Πιθανότατα να υπάρχει και άλλη ομάδα, σύγχρονοι «Νέρωνες» με… αδυναμία στους κάδους απορριμμάτων, που αναστατώνουν κάθε τρεις και λίγο το κέντρο του Αγρινίου! Όμως η κατάσταση αυτή δεν μπορεί να συνεχιστεί αφού το κόστος το επωμίζεται ο πολίτης και θα πρέπει να δοθούν στη δημοσιότητα στοιχεία των ερευνών!
Φρίκη στην Αιτωλοακαρνανία: Επτά κουτάβια βρέθηκαν μέσα σε τσουβάλι σε φρεάτιο
Ένα περιστατικό ακραίας κακοποίησης ζώων καταγράφηκε στην περιοχή των Παλιάμπελων, όταν ένας Βέλγος τουρίστας, που έκανε ποδήλατο νωρίς το πρωί,...









