Οι εργασίες στον κόμβο Αμβρακίας της Ιόνιας Οδού, δηλαδή ο ανισόπεδος κόμβος που αποτελεί τη νότια είσοδο/έξοδο της Αμφιλοχίας στον αυτοκινητόδρομο κατέστη πλέον λειτουργικός αφού συνδέθηκε με την Ιόνια Οδό. Ο Κόμβος Αμβρακίας είχε παραδοθεί στην κυκλοφορία από την Τετάρτη 26 Απριλίου, όμως δεν είχε συνδεθεί με την Ιόνια Οδό και είναι πολύ σημαντικός για την πόλη της Αμφιλοχίας καθώς οι διερχόμενοι από Αντίρριο προς Ιωάννινα μπορούν να βγαίνουν στον Κόμβο Αμβρακίας να επισκέπτονται την Αμφιλοχία και έπειτα να μπαίνουν και πάλι στην Ιονία Οδό από τον Κόμβο Αμφιλοχίας ή και το αντίστροφο χωρίς να χρειάζεται να διανύσουν επιπλέον χιλιόμετρα. Η πρόβλεψη του Δήμου και οι μελέτες σύνδεσης της Αμφιλοχίας με την Ιονία Οδό από την έναρξη των εργασιών , διατηρούν την πόλη ως κομβικό σημείο αναφοράς για τον επισκέπτη – ταξιδιώτη. Η ολοκλήρωση της Ιονίας και της Αμβρακίας οδού αναμένεται να αλλάξουν ριζικά το τοπίο στον σύγχρονο τουρισμό, θέτοντας την περιοχή ως κύριο προορισμό.
Α’ ΕΛΜΕ Αιτωλοακαρνανίας: Αιχμές για τη στάση της Δημοτικής Αρχής στη σύσκεψη για τα σχολικά κτίρια του Μεσολογγίου
Τις σοβαρές ελλείψεις στις σχολικές υποδομές του Δήμου Ιερής Πόλης Μεσολογγίου, αλλά και τη δυσαρέσκειά της για τη στάση της...









