Ο Δήμος Ναυπάκτου ξεκίνησε ήδη τις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να υλοποιηθεί η σύνδεση της παλαιάς Εθνικής Οδού με την Ιόνια Οδό στο ύψος της Ρίζας, αντιδρώντας μάλιστα στην κατάργηση των ημικόμβων, που προβλέπονταν στον αρχικό σχεδιασμό της Ιόνιας Οδού στην περιοχή της Ρίζας και δυτικά της Κλόκοβας.Το θέμα συζητήθηκε και στο δημοτικό συμβούλιο μετά από αίτημα φορέων, Συλλόγων, Σωματείων, Ομοσπονδιών που δραστηριοποιούνται πλησίον της Εθνικής Οδού Αντιρρίου – Ιωαννίνων και συγκεκριμένα περιοχή Αντιρρίου – Ρίζας.Όπως έγγραφο της Ιεράς Μητρόπολης Αιτωλίας και Ακαρνανίας, αίτημα της Ομοσπονδίας Φορτηγών Αυτοκινήτων Εθνικών Μεταφορών Δυτικής Ελλάδας, Κεντρικής Στερεάς Ελλάδας και Πελοποννήσου και του Σωματείου Αυτοκινητιστών Διεθνών Μεταφορών Νοτίου Ελλάδας, την αίτηση του ΚΤΕΛ Αιτ/νίας, την αίτηση των οικοπεδούχων, επιχειρήσεων, ΚΤΕΛ, Ιδιοκτητων βυτιοφόρων και φορτηγών αυτοκινήτων, ιδιοκτητών ταξί και πλοιοκτητών και εργαζομένων των φεριμποτ.
Στόχος του Δήμου Ναυπάκτου είναι η κατασκευή ενός κλάδου εξόδου από την Ιόνια οδό στην κατεύθυνση προς Αντίρριο, ο οποίος θα συνδεθεί στον προβλεπόμενο κυκλικό κόμβο ROUI και, μέσω και της ήδη προβλεπόμενης Κάτω Διάβασης UP-6, θα εξυπηρετεί όλους τους προορισμούς (ΠΕΟ προς Αντίρριο, ΠΕΟ προς Ιωάννινα, τοπικό οδικό δίκτυο). Ο κλάδος αυτός θα εξυπηρετεί απρόσκοπτα και την κίνηση φορτηγών στην κατεύθυνση από Ιωάννινα προς πορθμείο Αντιρρίου. Ακόμη η κατασκευή ενός κλάδου εισόδου στην Ιόνια Οδό στην κατεύθυνση προς Ιωάννινα, ο οποίος θα συνδεθεί στον προβλεπόμενο κυκλικό κόμβο ROU2, και επίσης θα εξυπηρετεί, μέσω της ΚΔ και των δύο κυκλικών κόμβων ( που ήδη προβλέπονται ) όλες τις προελεύσεις κυκλοφορίας ( ΠΕΟ προς Αντίρριο, ΠΕΟ προς Ιωάννινα, τοπικό οδικό δίκτυο). Επίσης η μετατροπή του σηματοδοτημένου κόμβου Μολυκρείου, σε κυκλικό κόμβο ( ROU) προκειμένου να αποφευχθούν οι άσκοπες καθυστερήσεις, η άμεση κατασκευή ενός κλάδου εξόδου από την Ιόνια Οδό απευθείας στον σηματοδοτημένο κόμβο Μολυκρείου, στην κατεύθυνση προς Αντίρριο, όπως είχε προβλεφθεί στην αρχική μελέτη, μήκους 300-400 μέτρων , αφού ο απαιτούμενος χώρος είναι απαλλοτριωμένος και ο δρόμος βρίσκεται σε αρκετά προχωρημένο στάδιο. Έτσι τα αυτοκίνητα από την Ιόνια Οδό θα οδηγούνται κατευθείαν προς Αντίρριο και τα φεριμπότ χωρίς καθυστερήσεις και θα επέλθει μεγάλη αποσυμφόρηση στον ήδη βεβαρυμμένο κυκλοφοριακό Νέο κόμβο Αντιρρίου.
Και τέλος ο Δήμος θα προχωρήσει στην άσκηση αίτησης ακύρωσης στο ΣτΕ και άλλο τυχόν αρμόδιο δικαστήριο για την ακύρωση της απόφασης του Υπουργού Μεταφορών και Δικτύων με την οποία καταργήθηκαν οι ημικόμβοι, που προβλεπόταν στον αρχικό σχεδιασμό της Ιονίας οδού στην περιοχή της Ρίζας και δυτικά της Κλόκοβας.