- Θέμα επαναδιαπραγμάτευσης της σύμβασης της Ιόνιας Οδού και της Γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου, για τη μείωση του κόστους των διοδίων, άνοιξε χθες ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, σε συνέντευξη που έδωσε στον Ρ/Σ «Στο Κόκκινο» και τον δημοσιογράφο Στ. Σχινά.
- Κωνσταντόπουλος:Αναγκαία η μείωση των διοδίων στη Γέφυρα “Χαρίλαος Τρικούπης”
Η μείωση του κόστους διέλευσης από τη Γέφυρα “Χαρίλαος Τρικούπης”αποτελεί πάγιο αίτημα όλων των κατοίκων της Δυτικής Ελλάδας και όλων των Ελλήνων φορολογουμένων πολιτών που ουσιαστικά αποπληρώνουν το μεγάλο αυτό έργο. Συγκεκριμένα, για να διανύσει κανείς τη Γέφυρα “Χαρίλαος Τρικούπης” χρειάζεται να πληρώσει ως αντίτιμο 13,30 € δηλαδή μισό μεροκάματο μόνο για την απλή διέλευση και για την επιστροφή χρειάζεται να πληρώσει άλλα τόσα φτάνοντας σχεδόν τα 27€, δηλαδή ποσό πάνω απο το μέσο μεροκάματο. Η δε κάρτα aller-retour κόστους 13,60€,, παρέχει τη δυνατότητα διπλής διέλευσης, μέσα σε τρεις ώρες, χρονικό πλαίσιο που δεν διευκολύνει τους συχνούς χρήστες.
Το σύνολο των πολιτών της Δυτικής Ελλάδας αλλά και η Τοπική Αυτοδιοίκηση, το ΤΕΕ, οι Ομοσπονδίες των Εργατικών Κέντρων, των Ενώσεων Επαγγελματοβιοτεχνών της Δυτικής Ελλάδας και όλοι οι επιμέρους φορείς Αιτωλοακαρνανίας, Πρέβεζας, Άρτας, Θεσπρωτίας, Ιωαννίνων, Λευκάδας, Κέρκυρας, Αχαΐας και Ηλείας έχουν επισημάνει πολλές φορές το υψηλό κόστος των διοδίων της Γέφυρας που μαζί με τα υπόλοιπα διόδια των αυτοκινητοδρόμων αποτελούν τροχοπέδη για την ανάπτυξη της Δυτικής Ελλάδας.
Προσωπικά, ως Βουλευτης ως όφειλα, πήγα το θέμα στη Βουλή, πρώτη φορά τον Μάιο του 2015, με Επίκαιρη Ερώτησή μου προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Σπίρτζη. Δεδομένης της οικονομικής κρίσης και της μείωσης κατά 40- 50% του οικογενειακού προϋπολογισμού που αυτή έχει επιφέρει στο μέσο εισόδημα, ζήτησα από τον υπουργό να προβεί στις απαραίτητες ενέργεις, ώστε να υπάρξει ανάλογη μείωση στην τιμή των διοδίων της Γεφυρας. Αυτό άλλωστε επιβάλλει ένα κράτος δικαίου! Μια πρόταση απαραίτητη λόγω της οικονομικής κρίσης, αλλά ταυτόχρονα εφικτή, καθώς έχουν παρέλθει τα 10 χρόνια λειτουργίας της Γέφυρας, (διανύουμε ήδη το 13ο χρόνο λειτουργίας της) και απαιτείται λόγω συγκυρίας ο επαναπροσδιορισμός του αντιτίμου των διοδίων”.
- Θέμα επαναδιαπραγμάτευσης της σύμβασης της Ιόνιας Οδού και της Γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου, για τη μείωση του κόστους των διοδίων, άνοιξε χθες ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, σε συνέντευξη που έδωσε στον Ρ/Σ «Στο Κόκκινο» και τον δημοσιογράφο Στ. Σχινά.
- Κωνσταντόπουλος:Αναγκαία η μείωση των διοδίων στη Γέφυρα “Χαρίλαος Τρικούπης”
Η μείωση του κόστους διέλευσης από τη Γέφυρα “Χαρίλαος Τρικούπης”αποτελεί πάγιο αίτημα όλων των κατοίκων της Δυτικής Ελλάδας και όλων των Ελλήνων φορολογουμένων πολιτών που ουσιαστικά αποπληρώνουν το μεγάλο αυτό έργο. Συγκεκριμένα, για να διανύσει κανείς τη Γέφυρα “Χαρίλαος Τρικούπης” χρειάζεται να πληρώσει ως αντίτιμο 13,30 € δηλαδή μισό μεροκάματο μόνο για την απλή διέλευση και για την επιστροφή χρειάζεται να πληρώσει άλλα τόσα φτάνοντας σχεδόν τα 27€, δηλαδή ποσό πάνω απο το μέσο μεροκάματο. Η δε κάρτα aller-retour κόστους 13,60€,, παρέχει τη δυνατότητα διπλής διέλευσης, μέσα σε τρεις ώρες, χρονικό πλαίσιο που δεν διευκολύνει τους συχνούς χρήστες.
Το σύνολο των πολιτών της Δυτικής Ελλάδας αλλά και η Τοπική Αυτοδιοίκηση, το ΤΕΕ, οι Ομοσπονδίες των Εργατικών Κέντρων, των Ενώσεων Επαγγελματοβιοτεχνών της Δυτικής Ελλάδας και όλοι οι επιμέρους φορείς Αιτωλοακαρνανίας, Πρέβεζας, Άρτας, Θεσπρωτίας, Ιωαννίνων, Λευκάδας, Κέρκυρας, Αχαΐας και Ηλείας έχουν επισημάνει πολλές φορές το υψηλό κόστος των διοδίων της Γέφυρας που μαζί με τα υπόλοιπα διόδια των αυτοκινητοδρόμων αποτελούν τροχοπέδη για την ανάπτυξη της Δυτικής Ελλάδας.
Προσωπικά, ως Βουλευτης ως όφειλα, πήγα το θέμα στη Βουλή, πρώτη φορά τον Μάιο του 2015, με Επίκαιρη Ερώτησή μου προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Σπίρτζη. Δεδομένης της οικονομικής κρίσης και της μείωσης κατά 40- 50% του οικογενειακού προϋπολογισμού που αυτή έχει επιφέρει στο μέσο εισόδημα, ζήτησα από τον υπουργό να προβεί στις απαραίτητες ενέργεις, ώστε να υπάρξει ανάλογη μείωση στην τιμή των διοδίων της Γεφυρας. Αυτό άλλωστε επιβάλλει ένα κράτος δικαίου! Μια πρόταση απαραίτητη λόγω της οικονομικής κρίσης, αλλά ταυτόχρονα εφικτή, καθώς έχουν παρέλθει τα 10 χρόνια λειτουργίας της Γέφυρας, (διανύουμε ήδη το 13ο χρόνο λειτουργίας της) και απαιτείται λόγω συγκυρίας ο επαναπροσδιορισμός του αντιτίμου των διοδίων”.
- Θέμα επαναδιαπραγμάτευσης της σύμβασης της Ιόνιας Οδού και της Γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου, για τη μείωση του κόστους των διοδίων, άνοιξε χθες ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, σε συνέντευξη που έδωσε στον Ρ/Σ «Στο Κόκκινο» και τον δημοσιογράφο Στ. Σχινά.
- Κωνσταντόπουλος:Αναγκαία η μείωση των διοδίων στη Γέφυρα “Χαρίλαος Τρικούπης”
Η μείωση του κόστους διέλευσης από τη Γέφυρα “Χαρίλαος Τρικούπης”αποτελεί πάγιο αίτημα όλων των κατοίκων της Δυτικής Ελλάδας και όλων των Ελλήνων φορολογουμένων πολιτών που ουσιαστικά αποπληρώνουν το μεγάλο αυτό έργο. Συγκεκριμένα, για να διανύσει κανείς τη Γέφυρα “Χαρίλαος Τρικούπης” χρειάζεται να πληρώσει ως αντίτιμο 13,30 € δηλαδή μισό μεροκάματο μόνο για την απλή διέλευση και για την επιστροφή χρειάζεται να πληρώσει άλλα τόσα φτάνοντας σχεδόν τα 27€, δηλαδή ποσό πάνω απο το μέσο μεροκάματο. Η δε κάρτα aller-retour κόστους 13,60€,, παρέχει τη δυνατότητα διπλής διέλευσης, μέσα σε τρεις ώρες, χρονικό πλαίσιο που δεν διευκολύνει τους συχνούς χρήστες.
Το σύνολο των πολιτών της Δυτικής Ελλάδας αλλά και η Τοπική Αυτοδιοίκηση, το ΤΕΕ, οι Ομοσπονδίες των Εργατικών Κέντρων, των Ενώσεων Επαγγελματοβιοτεχνών της Δυτικής Ελλάδας και όλοι οι επιμέρους φορείς Αιτωλοακαρνανίας, Πρέβεζας, Άρτας, Θεσπρωτίας, Ιωαννίνων, Λευκάδας, Κέρκυρας, Αχαΐας και Ηλείας έχουν επισημάνει πολλές φορές το υψηλό κόστος των διοδίων της Γέφυρας που μαζί με τα υπόλοιπα διόδια των αυτοκινητοδρόμων αποτελούν τροχοπέδη για την ανάπτυξη της Δυτικής Ελλάδας.
Προσωπικά, ως Βουλευτης ως όφειλα, πήγα το θέμα στη Βουλή, πρώτη φορά τον Μάιο του 2015, με Επίκαιρη Ερώτησή μου προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Σπίρτζη. Δεδομένης της οικονομικής κρίσης και της μείωσης κατά 40- 50% του οικογενειακού προϋπολογισμού που αυτή έχει επιφέρει στο μέσο εισόδημα, ζήτησα από τον υπουργό να προβεί στις απαραίτητες ενέργεις, ώστε να υπάρξει ανάλογη μείωση στην τιμή των διοδίων της Γεφυρας. Αυτό άλλωστε επιβάλλει ένα κράτος δικαίου! Μια πρόταση απαραίτητη λόγω της οικονομικής κρίσης, αλλά ταυτόχρονα εφικτή, καθώς έχουν παρέλθει τα 10 χρόνια λειτουργίας της Γέφυρας, (διανύουμε ήδη το 13ο χρόνο λειτουργίας της) και απαιτείται λόγω συγκυρίας ο επαναπροσδιορισμός του αντιτίμου των διοδίων”.
- Θέμα επαναδιαπραγμάτευσης της σύμβασης της Ιόνιας Οδού και της Γέφυρας Ρίου – Αντιρρίου, για τη μείωση του κόστους των διοδίων, άνοιξε χθες ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης, σε συνέντευξη που έδωσε στον Ρ/Σ «Στο Κόκκινο» και τον δημοσιογράφο Στ. Σχινά.
- Κωνσταντόπουλος:Αναγκαία η μείωση των διοδίων στη Γέφυρα “Χαρίλαος Τρικούπης”
Η μείωση του κόστους διέλευσης από τη Γέφυρα “Χαρίλαος Τρικούπης”αποτελεί πάγιο αίτημα όλων των κατοίκων της Δυτικής Ελλάδας και όλων των Ελλήνων φορολογουμένων πολιτών που ουσιαστικά αποπληρώνουν το μεγάλο αυτό έργο. Συγκεκριμένα, για να διανύσει κανείς τη Γέφυρα “Χαρίλαος Τρικούπης” χρειάζεται να πληρώσει ως αντίτιμο 13,30 € δηλαδή μισό μεροκάματο μόνο για την απλή διέλευση και για την επιστροφή χρειάζεται να πληρώσει άλλα τόσα φτάνοντας σχεδόν τα 27€, δηλαδή ποσό πάνω απο το μέσο μεροκάματο. Η δε κάρτα aller-retour κόστους 13,60€,, παρέχει τη δυνατότητα διπλής διέλευσης, μέσα σε τρεις ώρες, χρονικό πλαίσιο που δεν διευκολύνει τους συχνούς χρήστες.
Το σύνολο των πολιτών της Δυτικής Ελλάδας αλλά και η Τοπική Αυτοδιοίκηση, το ΤΕΕ, οι Ομοσπονδίες των Εργατικών Κέντρων, των Ενώσεων Επαγγελματοβιοτεχνών της Δυτικής Ελλάδας και όλοι οι επιμέρους φορείς Αιτωλοακαρνανίας, Πρέβεζας, Άρτας, Θεσπρωτίας, Ιωαννίνων, Λευκάδας, Κέρκυρας, Αχαΐας και Ηλείας έχουν επισημάνει πολλές φορές το υψηλό κόστος των διοδίων της Γέφυρας που μαζί με τα υπόλοιπα διόδια των αυτοκινητοδρόμων αποτελούν τροχοπέδη για την ανάπτυξη της Δυτικής Ελλάδας.
Προσωπικά, ως Βουλευτης ως όφειλα, πήγα το θέμα στη Βουλή, πρώτη φορά τον Μάιο του 2015, με Επίκαιρη Ερώτησή μου προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Σπίρτζη. Δεδομένης της οικονομικής κρίσης και της μείωσης κατά 40- 50% του οικογενειακού προϋπολογισμού που αυτή έχει επιφέρει στο μέσο εισόδημα, ζήτησα από τον υπουργό να προβεί στις απαραίτητες ενέργεις, ώστε να υπάρξει ανάλογη μείωση στην τιμή των διοδίων της Γεφυρας. Αυτό άλλωστε επιβάλλει ένα κράτος δικαίου! Μια πρόταση απαραίτητη λόγω της οικονομικής κρίσης, αλλά ταυτόχρονα εφικτή, καθώς έχουν παρέλθει τα 10 χρόνια λειτουργίας της Γέφυρας, (διανύουμε ήδη το 13ο χρόνο λειτουργίας της) και απαιτείται λόγω συγκυρίας ο επαναπροσδιορισμός του αντιτίμου των διοδίων”.