Το Γυμνάσιο Γαβαλούς σας προσκαλεί το Σάββατο 24 Φεβρουαρίου 2018 στις 12.00 και στην αίθουσα εκδηλώσεων του Δημοτικού Σχολείου Γαβαλούς θα παρουσιάσουμε το πρόγραμμα Ecomobility με θέμα : «Εχουμε κάνει τη ζωή μας ….. ποδήλατο»
Ένταση στο ΔΗΠΕΘΕ Αγρινίου: Καταγγελίες για το λογότυπο και τη συνεδρίαση του Δ.Σ. από τον Εμπορικό Σύλλογο
Σφοδρή επίθεση κατά της διοίκησης του ΔΗΠΕΘΕ εξαπολύει ο Εμπορικός Σύλλογος Αγρινίου, με αφορμή όσα διαδραματίστηκαν στη συνεδρίαση του Διοικητικού...









