Από μηνών στο νοσοκομείο Αγρινίου διανεμήθηκαν ανώνυμα ερωτηματολόγια για να δίδονται στους ασθενείς να τα συμπληρώνουν, προκειμένου να μετρηθεί η ικανοποίηση τους από τις υπηρεσίες που λαμβάνουν και να αξιολογήσουν –με βάση την εμπειρία τους στο νοσοκομείο- τη συνολική λειτουργία αλλά και το ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό.Και ενώ θα περίμενε κανείς να ανακοινωθούν και τα αποτελέσματα αυτών δηλαδή πόσο ευχαριστημένοι ή δυσαρεστημένοι είναι οι ασθενείς με τις παρεχόμενες υπηρεσίες όπως ανακοινώνει ο διοικητής η προσπάθεια έπεσε στο κενό αφού οι εργαζόμενοι του Νοσοκομείου δεν ενδιαφέρθηκαν να τα δώσουν στους ασθενείς να τα συμπληρώσουν όσο νοσηλεύονταν
- Ειδικότερα ο Διοικητής κ.Δημήτρης Μιχάλης σε ανάρτησή του στο φβ επισημαίνει
“Θέλετε να μάθετε το αποτέλεσμα? Μόνο καμιά δεκαπενταριά τέτοια συμπληρώθηκαν και μάλιστα σε Τμήματα με μικρή σχετικά κίνηση.Σε κομβικά Τμήματα, ούτε ένα. Όχι γιατί αρνούνται οι νοσηλευόμενοι, αλλά γιατί κανείς εργαζόμενος δεν ενδιαφέρεται να τους τα δώσει όσο νοσηλεύονται.
Όπως και τα δελτία παραπόνων και παρατηρήσεων που τοποθετούνται σε ειδικά σημεία, προκειμένου να τα συμπληρώνουν οι πολίτες και να μοιράζονται μαζί μας τις απόψεις τους για τις υπηρεσίες μας. Ξέρετε τι γίνεται? Το πρωί τα γεμίζουμε, το μεσημέρι είναι άδεια, γιατί κάποιοι επιτελούν με ευλάβεια το «ιερό έργο τους», εξαφανίζοντάς τα, προκειμένου να μην έχουν την ευκαιρία / δυνατότητα οι επισκέπτες να εκφραστούν. Κάτι σαν τη δημοκρατία, ένα πράμα. Και αυτοί να είστε σίγουροι είναι οι ίδιοι που ορκίζονται για την «έντιμη» συμβολή τους στη λειτουργία του συστήματος !!Αυτή είναι η ευαισθησία μας στο να ακούσουμε την άποψη του πολίτη.
Κρίνουμε μόνοι μας την αποτελεσματικότητά μας και βαυκαλιζόμαστε με την «αρτιότητα» της δουλειάς μας !! Ο ασθενής? Τι ξέρει αυτός?Και αυτό δεν αποτελεί «προνόμιο» των εργαζομένων στα νοσοκομεία, αλλά ακόμη και των πολιτικών και υπουργών.