Χθες Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2018 πραγματοποιήθηκε συνάντηση του Δημάρχου Αγρινίου κ. Γιώργου Παπαναστασίου με αντιπροσωπεία του Σωματείου ΡΑΔΙΟΤΑΞΙ ΑΓΡΙΝΙΟΥ υπό το Πρόεδρο Κώστα Βλάχο, τον Αντιπρόεδρο Λεωνίδα Μάττα, τον Β΄ Γραμματέα Γιώργο Καλτσά και άλλα μέλη.
Ένταση στο ΔΗΠΕΘΕ Αγρινίου: Καταγγελίες για το λογότυπο και τη συνεδρίαση του Δ.Σ. από τον Εμπορικό Σύλλογο
Σφοδρή επίθεση κατά της διοίκησης του ΔΗΠΕΘΕ εξαπολύει ο Εμπορικός Σύλλογος Αγρινίου, με αφορμή όσα διαδραματίστηκαν στη συνεδρίαση του Διοικητικού...









