Quantcast

6ο Συμπόσιο Μάρκετινγκ Τροφίμων και Ποτών «Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα» στο Αγρίνιο

Σάββατο 18 & Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2020
Πολυχώρος Παλαιάς Λαχαναγοράς του Αγρινίου (πλατεία Δημάδη)
6ο Συμπόσιο Μάρκετινγκ Τροφίμων και Ποτών «Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα»
Το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών «ΜΒΑ Διοίκηση Επιχειρήσεων Τροφίμων» του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων Αγροτικών Προϊόντων και Τροφίμων του Πανεπιστήμιο Πατρών σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Αιτωλοακαρνάνων Επιχειρηματιών Ε.Ν.Α. διοργανώνει το 6ο Συμπόσιο Μάρκετινγκ Τροφίμων και Ποτών με θέμα «Βιώσιμη Επιχειρηματικότητα», το Σάββατο 18 [10:00-20:30] & Κυριακή 19 Ιανουαρίου 2020 στον πολυχώρο της Παλαιάς Λαχαναγοράς του Αγρινίου (πλατεία Δημάδη).
Το Συμπόσιο πραγματοποιείται με την αιγίδα της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ και με την υποστήριξη της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και του Δήμου Αγρινίου.
Το Συμπόσιο αποτελεί μια ανοικτή προς την κοινωνία εκδήλωση στην οποία συμπράττουν  μονάδες της τοπικής και εθνικής παραγωγικής βάσης και η πανεπιστημιακή κοινότητα.
Στο πλαίσιο των δράσεων του Συμποσίου μεταξύ άλλων περιλαμβάνονται ομιλίες και συζητήσεις διακεκριμένων πανεπιστημιακών και εκπροσώπων τοπικών και εθνικών παραγωγικών μονάδων από το κλάδο των τροφίμων, παρουσίαση μελετών και διαδραστικές εκδηλώσεις [γευσιγνωσία, παρουσιάσεις προϊόντων κ.λπ.] Στο διήμερο του Συμποσίου θα λειτουργεί έκθεση προϊόντων του κλάδου των τροφίμων και ποτών από μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων. 
Με εκτίμηση,
Ο πρόεδρος και το Δ.Σ.
Του Συνδέσμου Επιχειρηματιών
Ν. Αιτωλοακαρνανίας Ε.Ν.Α.

Related Posts

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.