AgrinioSite
Δευτέρα, 10 Αυγούστου, 2026
  • ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ
  • ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
  • ΣΤΗΛΕΣ
    • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΤΑΞΙΔΙΑ
    • STYLE
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ
  • ΓΝΩΜΕΣ
AgrinioSite
  • ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ
  • ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
  • ΣΤΗΛΕΣ
    • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΤΑΞΙΔΙΑ
    • STYLE
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ
  • ΓΝΩΜΕΣ
No Result
View All Result
AgrinioSite
No Result
View All Result

Μπύρα : Τα μυστικά οφέλη του δροσιστικού ποτού

6 Δεκεμβρίου, 2020
κατηγορία: ΥΓΕΙΑ
0
Μπορεί η μπίρα να σου κάνει καλό;
Share on FacebookShare on Twitter

H μπύρα είναι ένα φυσικό αλκοολούχο ποτό που παρασκευάζεται από νερό (βρίσκεται συνήθως στην μπίρα σε ποσοστό 93%, ενώ το αλκοόλ σε ποσοστό περίπου 5%), βύνη κριθαριού (σε αυτήν οφείλει τη χαρακτηριστική της γεύση), μαγιά (μετατρέπει τα σάκχαρα σε αλκοόλη και διοξείδιο του άνθρακα, δηλαδή ανθρακικό) και λυκίσκο (αρωματικό φυτό που αρωματίζει την μπίρα και λειτουργεί ως φυσικό συντηρητικό).

Οι διαφορές ανάμεσα στα είδη μπύρας καθορίζονται από τη σύνθεση των δημητριακών που θα βυνοποιηθούν, την ποσότητα του λυκίσκου, το είδος της μαγιάς, που είναι καθοριστικό για τον τύπο της μπίρας, και, όπως τονίζουν οι γνώστες και οι ζυθοποιοί, από την ποιότητα του νερού που θα χρησιμοποιηθεί για την παρασκευή της.

Οι μελέτες που μας αναστάτωσαν

Μέχρι τώρα, όλοι ξέραμε ότι το αλκοόλ, και το κρασί ειδικότερα, βελτιώνει τους χτύπους της καρδιάς και συμβάλλει στη μακροζωία. Φέτος, όμως, σημαντικές έρευνες κλόνισαν αυτή την πεποίθηση και δημιούργησαν σύγχυση στους απανταχού «φίλους» του αλκοόλ, καθώς, σύμφωνα με τα συμπεράσματά τους, το αλκοόλ μπορεί να ωφελεί τα αγγεία μας, αλλά ευθύνεται και για την πρόκληση διάφορων μορφών καρκίνου.

• Ένα ποτηράκι κρασί την ημέρα αυξάνει τον κίνδυνο εμφάνισης ορισμένων τύπων καρκίνου κατά 168%.

Η ανησυχητική διαπίστωση ανήκει στους ειδικούς του Γαλλικού Εθνικού Ινστιτούτου (INCA), σύμφωνα με τους οποίους η καθημερινή κατανάλωση έστω κι ενός ποτηριού αλκοόλ συνδέεται με αύξηση του κινδύνου για καρκίνο της στοματικής κοιλότητας, του λάρυγγα, του οισοφάγου, του παχέος εντέρου και του μαστού. Η πρόεδρος μάλιστα του INCA, Ντομινίκ Μαρανικί, είναι κατηγορηματική: «Οι μικρές ημερήσιες δόσεις αλκοόλ φαίνεται να είναι και οι πιο επιβλαβείς. Δεν υπάρχει ποσότητα, όσο μικρή και να είναι, που να κάνει καλό στην υγεία». Η δήλωση αυτή, πάντως, θεωρήθηκε από πολλούς ειδικούς υπερβολική.

• Ειδικά για τις γυναίκες, η χαμηλή έως μέτρια κατανάλωση αλκοόλ μπορεί να ευθύνεται για το 13% των καρκίνων του μαστού, του ήπατος, του ορθού, του στόματος και του λάρυγγα.

Εκτός από τη γαλλική ανησυχητική μελέτη, και ερευνητές στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης, με επικεφαλής τη Ναόμι Άλεν, προ­ειδοποιούν ειδικότερα τις γυναίκες για τον κίνδυνο να εμφανίσουν καρκίνο, ακόμη και αν κάνουν λελογισμένη κατανάλωση οινοπνευματωδών καθημερινά, χωρίς να παίζει ρόλο το είδος του ­αλκοόλ. Συγκεκριμένα, για κάθε επιπλέον ποτό που κατανάλωνε μια γυναίκα καθημερινά, ο κίνδυνος εμφάνισης καρκίνου αυξανόταν κατά 6%. Όσον αφορά τον καρκίνο του οισοφάγου και της στοματοφαρυγγικής κοιλότητας, η αύξηση του κινδύνου παρουσιαζόταν μόνο σε γυναίκες που συγχρόνως κάπνιζαν. Τα αποτελέσματα αυτά δημοσιεύτηκαν στο επιστημονικό έντυπο «Journal of the National Cancer Institute» και προκάλεσαν αίσθηση γιατί αφορούσαν πολύ μεγάλο δείγμα γυναικών (1,3 εκατομμύρια Βρετανίδες μέσης ηλικίας).

 Ενυδατώνει το δέρμα

Η μπύρα ενυδατώνει εσωτερικά το δέρμα και για του λόγου το αληθές, έαν πιείτε μπύρα μετά από άσκηση, θα πετύχετε καλύτερη ενυδάτωση από το αν πίνατε νερό. Αυτό ουσιαστικά οφείλεται στο ανθρακικό της μπύρας που βοηθάει στην ικανοποίηση της δίψας καλύτερα. Οι ιστορικοί μάλιστα ισχυρίζονται πως οι αρχαίοι Αιγύπτιοι έκαναν μπάνιο σε μπύρα για την καλύτερη δυνατή ενυδάτωση του δέρματός τους. Επίσης, η υψηλή περιεκτικότητα σε νερό της μπύρας βοηθάει στην αποτοξίνωση του οργανισμού μέσω του δέρματος.

Προφυλάσσει από το εγκεφαλικό

Σύμφωνα με αμερικάνικες έρευνες, όσοι καταναλώνουν μπύρα, ρίχνουν κατά το εντυπωσιακό 50% τις πιθανότητές τους να πάθουν στο μέλλον εγκεφαλικό. Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με το Τμήμα Υγείας του Πανεπιστημίου του Harvard, μέτριες ποσότητες μπύρας καθημερινά εμποδίζουν στο σχηματισμό θρόμβων στο αίμα που με τη σειρά τους μπλοκάρον τη ροή του αίματος προς την καρδιά και τον εγκέφαλο.

Σχετικά Άρθρα

Αγρίνιο: Τέλος το κατούρημα στο δρόμο….έρχονται δημόσιες τουαλέτες!
ΥΓΕΙΑ

Μύθοι για τις ουρολοιμώξεις: Μην αφήσετε να σας καταστρέψουν το καλοκαίρι, λέει μια ειδικός

10 Αυγούστου, 2026

Το καλοκαίρι είναι συνυφασμένο με τις διακοπές, τη θάλασσα, την ξεκούραση και τις υψηλές θερμοκρασίες. Ωστόσο, για αρκετούς ανθρώπους αποτελεί...

Κολύμπι: 9 οφέλη για την υγεία – Τι κερδίζουν καρδιά, αρθρώσεις και μυαλό
ΥΓΕΙΑ

Κολύμπι: 9 οφέλη για την υγεία – Τι κερδίζουν καρδιά, αρθρώσεις και μυαλό

10 Αυγούστου, 2026

Ο φυσιολόγος άσκησης Christopher Travers, της Cleveland Clinic Sports Health, εξηγεί γιατί η άσκηση στο νερό μπορεί να ωφελήσει το...

Θεσσαλονίκη: Οικογένεια 44χρονου κλινικά νεκρού χάρισε ζωή μέσω δωρεάς οργάνων
ΥΓΕΙΑ

Καρδιοπαθείς και καύσωνας: Προσοχή στα φάρμακα – Ακόμη 8 μέτρα για μεγαλύτερη προστασία

8 Αυγούστου, 2026

Οι αυξημένες θερμοκρασίες και ο καύσωνας που θα επικρατήσουν τις επόμενες μέρες, θέτουν σε αυξημένο κίνδυνο τους καρδιοπαθείς. Ο καύσωνας έχει σαν...

Πρωτοδικείο: Εργατικό ατύχημα το στρες με 160.000 ευρώ αποζημίωση (παράδειγμα)
ΥΓΕΙΑ

Τηλεργασία: Ο αντίκτυπος στην ψυχική υγεία και το «δικαίωμα στην αποσύνδεση» – Τα προβλήματα που δημιουργεί

8 Αυγούστου, 2026

Ως μόνιμη πραγματικότητα θεωρείται στην Ευρώπη πλέον η τηλεργασία η οποία αλλάζει ριζικά τον τρόπο που δουλεύουμε, το πού επιλέγουμε να ζήσουμε,...

Ηράκλειο: Συνελήφθη άνδρας που χτύπησε την ηλικιωμένη μητέρα του για χρήματα
ΥΓΕΙΑ

Εγκέφαλος μετά τα 50: Ποια αλλαγή μπορεί να συνδέεται με την άνοια

7 Αυγούστου, 2026

Νέα μελέτη εντόπισε στον ιππόκαμπο μια άγνωστη έως σήμερα αλλαγή. Τα μικρογλοιακά κύτταρα μειώνονται από τη μέση ηλικία και φαίνεται...

Τι κάνουμε από άγνοια και δεν μπορούμε να χάσουμε κιλά
ΥΓΕΙΑ

Διάσημες δίαιτες: Τα οφέλη και οι παγίδες τους

7 Αυγούστου, 2026

Κάθε χρόνο εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο υιοθετούν κάποια από τις πολυσυζητημένες διαιτητικές προσεγγίσεις που κυριαρχούν στο διαδίκτυο και...

Μυωπία μετά τα 40: Οι σύγχρονες λύσεις με λέιζερ και ενδοφακούς αλλάζουν τα δεδομένα
ΥΓΕΙΑ

Η μυωπία δεν σταματά πάντα στα 20: Τι συμβαίνει πραγματικά στα μάτια των ενηλίκων

6 Αυγούστου, 2026

Για πολλές δεκαετίες επικρατούσε η άποψη ότι η μυωπία αναπτύσσεται κατά την παιδική ηλικία και σταθεροποιείται προς το τέλος της εφηβείας ή στα πρώτα...

Τι κάνουμε από άγνοια και δεν μπορούμε να χάσουμε κιλά
ΥΓΕΙΑ

Διατροφικό στρες: Πώς το «τι θα φάμε σήμερα» κουράζει το μυαλό και 8 τρόποι για να γλιτώσουμε

6 Αυγούστου, 2026

Η καθημερινή οργάνωση των γευμάτων μπορεί να προκαλέσει «κόπωση αποφάσεων» και να κάνει πιο πιθανές τις πρόχειρες επιλογές. Μερικές απλές...

Banner
Banner

Eιδησεογραφική πύλη με θεματολογία ποικίλης ύλης από το Αγρίνιο και τη Δυτική Ελλάδα.
Η δύναμη του διαδικτύου, η αμεσότητα της είδησης και η ταχύτατη διάδοσή της, είναι τα κύρια χαρακτηριστικά της εποχής και το agriniosite.gr σας καλεί να συμπορευτείτε μαζί του.
Με αποκαλυπτικές ειδήσεις, ρεπορτάζ, έρευνα, συνεντεύξεις, αφιερώματα. πολιτισμός, αθλητισμός κ.α
Το agriniosite.gr στηρίζει την κοινωνία και ελέγχει την εξουσία. Είναι η Δύναμη σου…
Η Δύναμη της Ενημέρωσης!

Facebook X-twitter Youtube

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Web Design & Development

© 2025 AgrinioSite

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του agriniosite.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.

No Result
View All Result
  • ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ
  • ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
  • ΣΤΗΛΕΣ
    • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΤΑΞΙΔΙΑ
    • STYLE
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ
  • ΓΝΩΜΕΣ

© 2023 AgrinioSite Web Design & Development by .