AgrinioSite
Δευτέρα, 15 Δεκεμβρίου, 2025
  • ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ
  • ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
  • ΣΤΗΛΕΣ
    • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΤΑΞΙΔΙΑ
    • STYLE
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ
  • ΓΝΩΜΕΣ
AgrinioSite
  • ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ
  • ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
  • ΣΤΗΛΕΣ
    • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΤΑΞΙΔΙΑ
    • STYLE
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ
  • ΓΝΩΜΕΣ
No Result
View All Result
AgrinioSite
No Result
View All Result

Τραγωδία στα Τέμπη: Δείτε το βίντεο ντοκουμέντο από το λάθος του σταθμάρχη – Το μοιραίο τρένο περνά από τη λάθος ράγα

6 Μαρτίου, 2023
κατηγορία: ΕΛΛΑΔΑ
0
Τραγωδία στα Τέμπη: Δείτε το βίντεο ντοκουμέντο από το λάθος του σταθμάρχη – Το μοιραίο τρένο περνά από τη λάθος ράγα
Share on FacebookShare on Twitter

Τραγωδία στα Τέμπη: Βίντεο ντοκουμέντο που έρχεται στη δημοσιότητα από κάμερα κλειστού κυκλώματος και παρουσιάστηκε από τον ΣΚΑΙ  δείχνει το μοιραίο intercity 62 και το προαστιακό του Βόλου να κινούνται στο ίδιο ρεύμα, κάτι που αποδεικνύει ότι ο 59χρονος σταθμάρχης δεν γύρισε ποτέ το κλειδί στη σωστή θέση.

Συγκεκριμένα, κάμερα στην Οδό Βόλου στη Λάρισα καταγράφει τόσο το τρένο του προαστιακού το τρένο δηλαδή στο οποίο έγινε το πρώτο λάθος από τον σταθμάρχη αλλά και το μοιραίο intercity το οποίο περνάει από το ίδιο σημείο, μία ώρα αργότερα. Υπενθυμίζεται ότι ο 59χρονος σταθμάρχης είχε στείλει και τον προαστιακό σε λάθος κατεύθυνση αλλά ο μηχανοδηγός αντιλήφθηκε εγκαίρως το λάθος και το διόρθωσε συνεχίζοντας στη σωστή κατεύθυνση.

Όπως φαίνεται και στο βίντεο ντοκουμέντο στις 22:09 ο προαστιακός του Βόλου κατευθύνεται προς τον σταθμό της Λάρισας. Το ψαλίδι στην οδό Καραγάτσι γυρνάει …. και το τρένο κατευθύνεται προς την πλατφόρμα 3. Ωστόσο, το κλειδί δεν γυρνά ποτέ πάλι με αποτέλεσμα το intercity 62 να μπαίνει μεν στην ίδια ράγα με το προηγούμενο τρένο όμως προς την αντίθετη κατεύθυνση.

Λίγα λεπτά μετά τις 10 ο προαστιακός περνά από την περιοχή Νέα Σμύρνη της Λάρισας. Από ακριβώς το ίδιο σημείο περνά λίγο μετά της 11 το intercity από την ίδια ράγα και προς την αντίθετη κατεύθυνση. Μόλις 17 λεπτά αργότερα το μοιραίο intercity συνάντηση την εμπορική αμαξοστοιχία με αποτέλεσμα 57 άνθρωποι να βρουν τραγικό θάνατο.

Τραγωδία στα Τέμπη: Σταθμάρχες με τεφτέρια, ραδιοτηλέφωνα χωρίς σήμα – 4 πραγματογνώμονες μιλούν στον Ε.Τ.

Σταθμάρχες με… τεφτέρια, τρένα που κινούνται στο… άγνωστο, συστήματα που εγκαταστάθηκαν, αφέθηκαν στην τύχη τους και… λεηλατήθηκαν, μηχανισμοί αποτροπής δυστυχημάτων που δεν λειτούργησαν ποτέ, ραδιοτηλέφωνα χωρίς… σήμα, δεκάδες επιβάτες νεκροί.Μια μοιραία αλληλουχία από αστοχίες οδήγησε στον όλεθρο της Κοιλάδας των Τεμπών, σύμφωνα με όσα περιγράφουν έμπειροι πραγματογνώμονες. Ορισμένα από τα προβλήματα είχαν γίνει εδώ και χρόνια γνωστά, χωρίς να υπάρξουν όμως ποτέ λύσεις, ενώ άλλα βλέπουν το φως της δημοσιότητας, με την πιο τραγική περίσταση. Για όλα αυτά μιλούν στον «Ε.Τ.» της Κυριακής τέσσερις έμπειροι πραγματογνώμονες.

1 ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΔΙΑΜΑΝΤΗΣ

«Ηταν ενός ανδρός αρχή»

«Υπήρχε απουσία διαδικασιών και μεθόδων ασφαλείας σε σχέση με τη λειτουργία των τρένων. Ηταν ενός ανδρός αρχή», αναφέρει χαρακτηριστικά ο Νικόλαος Διαμαντής, υποστράτηγος Πυροσβεστικού Σώματος εν αποστρατεία και έμπειρος πραγματογνώμονας. Σύμφωνα με τα όσα περιγράφουν έμπειροι σιδηροδρομικοί, οι δικλίδες ασφαλείας περιορίζονταν σε αυστηρά πρωτόκολλα που αφορούν συγκεκριμένες αλληλουχίες κινήσεων και επικοινωνιών, αλλά και στην εμπλοκή διαφορετικών προσώπων στη διαχείριση της κίνησης των αμαξοστοιχιών. Αυτό που απουσιάζει… παντελώς είναι η ύπαρξη ηλεκτρονικών συστημάτων.

Καθοριστικό ρόλο στις συνθήκες του δυστυχήματος φαίνεται ότι έπαιξαν και τα τούνελ των Τεμπών. «Η παράμετρος να γινόταν το ατύχημα μέσα στα τούνελ είναι κάτι που θα πρέπει να μας απασχολήσει πολύ σοβαρά. Αν γινόταν μέσα στο τούνελ, δεν θα γλίτωνε κανένας. Δεν θα υπήρχε δυνατότητα να βγει ο κόσμος έξω και να απομακρυνθεί μέσα από τα τζάμια, από οπουδήποτε. Η φωτιά θα έπαιρνε τεράστιες διαστάσεις. Η επέμβαση δεν θα μπορούσε να γίνει με την ίδια ευκολία, με τόσα μέσα, με τόσο εξοπλισμό, με τόσο προσωπικό, όπως έγινε τώρα, και σε τόσο χρόνο», προειδοποιεί ο κ. Διαμαντής.

2 ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΧΑΣΙΩΤΗΣ

 «Είχαν αφεθεί όλα στο έλεος»

«Είχαν αφεθεί στο έλεος όλα. Ούτε με τα δορυφορικά συστήματα είμαστε 100% ασφαλείς. Εχετε δει και με τα αυτοκίνητα TESLA, που είναι όλα πλήρως αυτοματοποιημένα, ότι γίνονται ατυχήματα. Πάντα θα πρέπει επικουρικά να υπάρχουν και η τεχνολογία και ο ανθρώπινος παράγοντας», σημειώνει ο Κωνσταντίνος Χασιώτης, πραγματογνώμονας ατυχημάτων. Μάλιστα, στην αναφορά που είχε κάνει σύμβουλος του ΟΣΕ ότι αν ο σταθμάρχης έβλεπε τον πίνακα για 5,5 χλμ. θα μπορούσε να είχε δει ότι το τρένο είχε μπει στην αντίθετη διαδρομή και θα είχε αποφευχθεί το μοιραίο, ο κ. Χασιώτης το αντικρούει περιγράφοντας το σύστημα που χειρίζεται ο σταθμάρχης: «Δεν έδινε στίγμα ακριβώς. Εχουν έναν πίνακα που δείχνει τη διαδρομή και έχει κάποια φώτα LED πάνω και έχουν και στα σημεία που βρίσκονται τα κλειδιά. Αυτό δεν είναι απεικόνιση, δεν είναι μια σύγχρονη μέθοδος».

Οσον αφορά για ένα από τα μη εγκατεστημένα συστήματα που θα απέτρεπαν την τραγωδία, σημειώνει πως «είναι ένας αυτόματος πιλότος. Ελέγχει το μήκος του συρμού, ελέγχει το βάρος του συρμού, τη ταχύτητά του. Υπολογίζει πότε θα φρενάρει, πόσα μέτρα θέλει το κάθε τρένο». Παρά το γεγονός ότι οι διαδικασίες εγκατάστασής τους στην Ελλάδα ξεκίνησαν πριν από σχεδόν… 21 χρόνια, πλέον υπάρχουν μόνο στο τμήμα Τιθορέα-Δομοκός, ενώ ορισμένα από τα συστήματα έπαψαν να λειτουργούν λόγω ελλιπούς συντήρησης και ασυμβατότητας λογισμικού. «Εδώ έδειξε αμέλεια ο συγκεκριμένος σταθμάρχης. Θα μπορούσε και το σύστημα να τον έχει “προδώσει”. Ποτέ δεν είμαστε εξασφαλισμένοι», προειδοποιεί. Είναι ενδεικτικό ότι τα ηλεκτρονικά συστήματα επιτρέπουν, μεταξύ άλλων, την επιτήρηση της μέγιστης επιτρεπόμενης ταχύτητας των συρμών, τη λειτουργία πέδησης ανάγκης, την αυτόματη ακινητοποίηση του συρμού σε περίπτωση παραβίασης ερυθρού φωτοσήματος, καθώς και την απεικόνιση των ενδείξεων των φωτοσημάτων στον θάλαμο μηχανοδήγησης.

3 ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΔΕΔΕΣ

«Η φωτοσήμανση θα ακινητοποιούσε το τρένο»

«Εστω και με το ανθρώπινο λάθος που έγινε της κακής συνεννόησης, αν λειτουργούσε το σύστημα φωτοσήμανσης, το τρένο θα είχε ακινητοποιηθεί», τονίζει από την πλευρά του ο πραγματογνώμονας Αναστάσιος Δέδες. Απαριθμώντας τα δεδομένα που οδήγησαν στο πολύνεκρο δυστύχημα, ο πραγματογνώμονας διευκρινίζει ότι οι μηχανοδηγοί στις δύο αμαξοστοιχίες ενδεχομένως να προλάβαιναν να ελαττώσουν ταχύτητα μειώνοντας, έτσι, τη σφοδρότητα της σύγκρουσης, όμως δεν αντιλήφθηκαν εγκαίρως τον κίνδυνο, αφού τα τούνελ στα Τέμπη περιόριζαν την ορατότητα. Ετσι, την ώρα του δυστυχήματος η επιβατική αμαξοστοιχία εκινείτο με τη μέγιστη επιτρεπόμενη ταχύτητα των 166 χλμ./ώρα. Η ορατότητα όμως δεν είναι το μόνο πρόβλημα που καταγράφεται στα τούνελ. Στο συγκεκριμένο σημείο, σύμφωνα με έμπειρους σιδηροδρομικούς, υπάρχει αδυναμία επικοινωνίας, λόγω απουσίας σήματος στα ραδιοτηλέφωνα. Ετσι, ακόμα και αν υπήρχε πρόθεση προειδοποίησης, αυτή δεν θα έφτανε ποτέ στην εμπορική αμαξοστοιχία.

4 Χρ. Γκλαβόπουλος

«Σαν να καρφώνεται Ι.Χ. σε βράχο με 240 χλμ./ώρα»

«Στις δηλώσεις του ο πρωθυπουργός έκανε αναφορά σε “ανθρώπινο λάθος” και όχι σε “λάθος του σταθμάρχη”. Νομίζω ότι αυτή η διευκρίνιση είναι απαραίτητη. Γενικά, οι πραγματογνώμονες γνωρίζουμε ότι ένα ανθρώπινο λάθος θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο ότι θα συμβεί σε τεχνικά ζητήματα. Ακριβώς γι’ αυτό πρέπει να δημιουργηθεί και να τεθεί σε λειτουργία το τεχνολογικό περιβάλλον που θα αποτρέψει ή θα περιορίσει το ανθρώπινο λάθος», είπε στον «Ε.Τ.» της Κυριακής ο έμπειρος πραγματογνώμονας από τη Θεσσαλονίκη Χρήστος Γκλαβόπουλος. Πρόσθεσε ότι ειδικά για το μοιραίο δυστύχημα, μένει να διευκρινιστεί από την έρευνα πότε ακριβώς ενημερώθηκε ο σταθμάρχης για την καθοδική πορεία της εμπορικής αμαξοστοιχίας και, κυρίως, αν η ενημέρωση ήταν γραπτή. «Αν είχε ενημερωθεί επίσημα και εγγράφως, τότε πρόκειται για αφόρητη, ασυγχώρητη και εγκληματική αμέλεια», είπε. Ολα αυτά, ενδεχομένως, να είχαν αποφευχθεί αν υπήρχε ένα αυτοματοποιημένο σύστημα.

«Οπως το Κέντρο τηλεδιοίκησης – σηματοδότησης σιδηροδρομικού δικτύου Βορείου Ελλάδος που έχει έδρα τη Θεσσαλονίκη και ήταν προγραμματισμένο να επισκεφθεί ο Κυριάκος Μητσοτάκης την 1η Μαρτίου, αλλά αναβλήθηκε λόγω των τραγικών εξελίξεων», πρόσθεσε. Οπως είπε, η δημιουργία και η λειτουργία ενός τέτοιου συστήματος σε όλο το μήκος του δικτύου είναι αρμοδιότητα πρωτίστως της Ρυθμιστικής Αρχής Σιδηροδρόμων.

Σε ό,τι αφορά τη σφοδρότητα της σύγκρουσης των δύο τρένων, ο κ. Γκλαβόπουλος ήταν αρκετά παραστατικός: «Πρέπει να αθροίσουμε τις ταχύτητες των δύο τρένων. Η επιβατική εκινείτο με 166 χλμ./ώρα και η εμπορική με 80 χλμ./ώρα. Αρα, σύνολο 246 χλμ./ώρα. Τώρα, φανταστείτε ότι οδηγείτε ένα απλό αυτοκίνητο με 246 χλμ./ώρα και το καρφώνετε πάνω σε έναν μεγάλο ακλόνητο βράχο. Ακριβώς τέτοια ήταν η σφοδρότητα της σύγκρουσης. Αλλωστε, φάνηκε στις φωτογραφίες και τα βίντεο. Αλλά σκεφτείτε λίγο τον εαυτό σας να συγκρούεστε με 246 χλμ./ώρα σε βράχο…».

Σχετικά Άρθρα

Ανείπωτη τραγωδία στη χώρα μας: Πατέρας βρήκε τον 14χρονο γιο του νeκρό στο σπίτι τους
ΕΛΛΑΔΑ

Άνδρας βρέθηκε νεκρός στην άκρη του δρόμου – Μυστήριο με τα αίτια θανάτου, έρευνα της ΕΛ.ΑΣ

14 Δεκεμβρίου, 2025

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι έρευνες της Αστυνομίας, για την διαλεύκανση των αιτιών θανάτου, ενός άνδρα περίπου 70 ετών, ο...

Lockdown ως τις 21 Δεκέμβρη ζητούν οι ειδικοί! «Ρεβεγιόν και τραπέζια του χρόνου μετά τα εμβόλια»
ΕΛΛΑΔΑ

Στολισμός χριστουγεννιάτικου δέντρου: Δείτε όλα όσα πρέπει να προσέξετε

14 Δεκεμβρίου, 2025

Τα Χριστούγεννα είναι μία -γεμάτη λαμπιόνια- περίοδος που θυμίζει σε όλους στιγμές γεμάτες με αγάπη αλλά και με θαλπωρή. Για...

Μεταβιβάσεις ακινήτων και ίδρυση εταιριών με ένα κλικ μέσω του gov.gr
ΕΛΛΑΔΑ

Κουμπαράς 2 δισ. ευρώ για νέα μέτρα στήριξης – Πότε θα ανακοινωθούν και ποια είναι

14 Δεκεμβρίου, 2025

Η κορύφωση του σκανδάλου του ΟΠΕΚΕΠΕ και οι αγροτικές κινητοποιήσεις φαίνεται ότι θα δράσουν ως καταλύτης στη θέσπιση νέων πρόσθετων...

Πώς και ποιοι θα πληρώσουν πρόστιμα COVID – Πόσοι άνω των 60 παρέμειναν αμετανόητοι
ΕΛΛΑΔΑ

13η σύνταξη: Για ποιους επανέρχεται στην Ευρώπη – Τι συμβαίνει στην Ελλάδα

14 Δεκεμβρίου, 2025

Ολική επαναφορά της  13ης σύνταξης με τη μορφή ενός σταθερού ετήσιου επιδόματος για τη στήριξη των συνταξιούχων που αντιμετωπίζουν τον κίνδυνο...

Δώρο Χριστουγέννων: Μέχρι πότε πρέπει να πληρωθείτε – Πώς να το υπολογίσετε
ΕΛΛΑΔΑ

Χριστουγεννιάτικος μποναμάς: Φουσκώνει η τσέπη πριν τα Χριστούγεννα – Ποιοι θα δουν χρήματα στον λογαριασμό τους

14 Δεκεμβρίου, 2025

Ο Δεκέμβριος φέρνει σημαντική οικονομική ενίσχυση για χιλιάδες πολίτες, με πληρωμές συντάξεων, επιδομάτων και δώρων να προγραμματίζονται πριν τις γιορτές. Η κυβέρνηση...

Επίδομα θέρμανσης: Βήμα – βήμα η υποβολή αίτησης [ΠΙΝΑΚΕΣ]
ΕΛΛΑΔΑ

Επίδομα θέρμανσης 2025-2026: Έως και 1.200 ευρώ – Ποιοι θα τα πάρουν και πότε γίνονται οι πληρωμές

14 Δεκεμβρίου, 2025

Το Επίδομα Θέρμανσης για τη χειμερινή περίοδο 2025-2026 πλησιάζει να καταβληθεί, μετά την ολοκλήρωση των αιτήσεων στις 5 Δεκεμβρίου. Το ύψος της...

Συντάξεις: Πόσο μειώνεται η μηνιαία παρακράτηση φόρου για τους συνταξιούχους [πίνακες]
ΕΛΛΑΔΑ

Συντάξεις Ιανουαρίου: Πρόσω ολοταχώς για την πρώτη πληρωμή – Πότε θα «χιονίσει» χαρτονομίσματα

14 Δεκεμβρίου, 2025

Επισπεύδονται κατά 10 ημέρες οι πληρωμές συντάξεων και επιδομάτων λόγω των Χριστουγέννων. Ο μεν ΕΦΚΑ ετοιμάζει το αρχείο των πληρωμών...

Σοκ σε σχολείο – Μαθήτριες λυκείου έχουν πορνογραφικό υλικό στο κινητό και το δείχνουν
ΕΛΛΑΔΑ

Μητρώο 11: Έτσι εξασφαλίζεις αποζημίωση 10.000 ευρώ από ανεπιθύμητες κλήσεις

14 Δεκεμβρίου, 2025

Η τελευταία απόφαση του Αρείου Πάγου κατοχυρώνει στην πράξη το δικαίωμα των πολιτών να απαιτήσουν αστική αποζημίωση όταν δέχονται διαφημιστικές...

ΑΦΟΙ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟ ΑΦΟΙ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟ ΑΦΟΙ ΠΑΠΑΧΡΗΣΤΟΥ ΑΓΡΙΝΙΟ
Κέντρο Θεραπείας και Εξέλιξης Κέντρο Θεραπείας και Εξέλιξης Κέντρο Θεραπείας και Εξέλιξης
Βρεφικός - Παιδικός Σταθμός Σπόροι Ζωής  Αγρίνιο Βρεφικός - Παιδικός Σταθμός Σπόροι Ζωής  Αγρίνιο Βρεφικός - Παιδικός Σταθμός Σπόροι Ζωής  Αγρίνιο

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

  • Καταλήψεις σε  σχολεία του Αγρινίου ενάντια στο νομοσχέδιο Γαβρόγλου

    Καταλήψεις σε σχολεία του Αγρινίου ως συμπαράσταση στις κινητοποιήσεις των αγροτών

    734 κοινοποιήσεις
    Share 294 Tweet 184
  • Τραπεζιώτης:Παρατηρήσεις και αντιρρήσεις επι του προτεινόμενου σεναρίου έντονης παρέμβασης για το ειδικό πολεοδομικό σχέδιο Αγρινίου – Θέρμου

    668 κοινοποιήσεις
    Share 267 Tweet 167
  • Μασούρας-Αυγέρης: Ανάδειξη αντιπλημμυρικών έργων και οδική ασφάλεια στην Αιτωλοακαρνανία στην Λογοδοσία της Περιφέρειας

    617 κοινοποιήσεις
    Share 247 Tweet 154
  • Αγρίνιο: Η κόντρα για το ρέμα Λυκοραχίτη μεταξύ Παπαναστασίου και Τραπεζιώτη

    733 κοινοποιήσεις
    Share 293 Tweet 183
  • Συλλαλητήριο στο Αγρίνιο των συνταξιούχων την Τρίτη, 16/12

    643 κοινοποιήσεις
    Share 257 Tweet 161

Eιδησεογραφική πύλη με θεματολογία ποικίλης ύλης από το Αγρίνιο και τη Δυτική Ελλάδα.
Η δύναμη του διαδικτύου, η αμεσότητα της είδησης και η ταχύτατη διάδοσή της, είναι τα κύρια χαρακτηριστικά της εποχής και το agriniosite.gr σας καλεί να συμπορευτείτε μαζί του.
Με αποκαλυπτικές ειδήσεις, ρεπορτάζ, έρευνα, συνεντεύξεις, αφιερώματα. πολιτισμός, αθλητισμός κ.α
Το agriniosite.gr στηρίζει την κοινωνία και ελέγχει την εξουσία. Είναι η Δύναμη σου…
Η Δύναμη της Ενημέρωσης!

Facebook X-twitter Youtube

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Web Design & Development

© 2025 AgrinioSite

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του agriniosite.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.

No Result
View All Result
  • ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ
  • ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
  • ΣΤΗΛΕΣ
    • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΤΑΞΙΔΙΑ
    • STYLE
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ
  • ΓΝΩΜΕΣ

© 2023 AgrinioSite Web Design & Development by .