Με ομόφωνη απόφαση του νέου Κεντρικού Συμβουλίου, ο Παναγιώτης Ηλ. Χολής επανεξελέγη πρόεδρος της Παναιτωλοακαρνανικής Συνομοσπονδίας (ΠΑΝ.ΣΥ.) για 10η συνεχόμενη διετή θητεία, επιβεβαιώνοντας την εμπιστοσύνη που απολαμβάνει από τα μέλη της ιστορικής οργάνωσης των Αιτωλοακαρνάνων.
Η συγκρότηση του νέου Κεντρικού Συμβουλίου πραγματοποιήθηκε στις 23 Ιουνίου 2026, μετά τις αρχαιρεσίες της 14ης Ιουνίου, σηματοδοτώντας την έναρξη της νέας διοικητικής περιόδου 2026-2028.
Η ομόφωνη επανεκλογή του κ. Χολή αποτελεί αναγνώριση της πολυετούς προσφοράς και της συμβολής του στην προώθηση των στόχων της Συνομοσπονδίας, η οποία διαχρονικά υπηρετεί το αποδημικό και πολιτιστικό κίνημα της Αιτωλοακαρνανίας.
Ιδιαίτερη σημασία έχει το γεγονός ότι για πρώτη φορά στην ιστορία της ΠΑΝ.ΣΥ. οι θέσεις της Α’ και Β’ Αντιπροέδρου αναλαμβάνονται από γυναίκες, γεγονός που αναδεικνύει τη διεύρυνση της συμμετοχής και τον εκσυγχρονισμό της διοικητικής της δομής.
Η νέα σύνθεση του Προεδρείου
- Πρόεδρος: Παναγιώτης Ηλ. Χολής
- Α’ Αντιπρόεδρος: Έφη Τσιούφη
- Β’ Αντιπρόεδρος: Ανδριάνα Νικολάου
- Γενική Γραμματέας: Ευαγγελία Μπαμπάτσικου – Κόκκου
- Β’ Γενικός Γραμματέας: Αποστόλης Κοκκαλάκης
- Ταμίας: Ευάγγελος Τσιούνης
- Β’ Ταμίας: Ευθύμιος Γάτος
- Έφορος Δημοσίων Σχέσεων: Βασίλης Μπουρνάζος
- Οργανωτικός Γραμματέας: Ευθύμιος Γάτος
- Έφορος Εκδόσεων και Βιβλιοθήκης: Άρης Σουφλής
- Μέλος: Άρης Αλιάγας
Το 15μελές Κεντρικό Συμβούλιο συμπληρώνεται από τους προέδρους των Ομοσπονδιών-μελών της Συνομοσπονδίας, οι οποίοι συμμετέχουν ως μόνιμα μέλη.
Παράλληλα, συγκροτήθηκε σε σώμα και το νέο Εποπτικό Συμβούλιο, με πρόεδρο τον Επαμεινώνδα Κάππα, αντιπρόεδρο τον Δημήτρη Κούκουνα και γενική γραμματέα τη Νίκη Σαμπαζιώτη.
Το νέο Κεντρικό Συμβούλιο αναμένεται να συνεδριάσει το επόμενο διάστημα για τον καθορισμό των δράσεων και πρωτοβουλιών της περιόδου 2026-2027, με στόχο την ενίσχυση της συνεργασίας των συλλόγων-μελών, τη διατήρηση της πολιτιστικής κληρονομιάς και την ισχυρότερη παρουσία των Αιτωλοακαρνάνων σε όλη τη χώρα.









