Συνελήφθησαν, χθες το βράδυ, στο Αγρίνιο, από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης Ναρκωτικών και της ΟΠΚΕ της Υποδιεύθυνσης Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Αγρινίου, δυο 16χρονοι, διότι στη θέα των αστυνομικών τράπηκαν σε φυγή και αφού ακινητοποιήθηκαν τους διενεργήθηκε αστυνομικός έλεγχος, κατά τον οποίο βρέθηκαν στην κατοχή τους και κατασχέθηκαν δυο μεταλλικοί τρίφτες κάνναβης, που περιείχαν υπολείμματα της ναρκωτικής ουσίας.
Θέρμο: ΙΧ έπεσε σε γκρεμό – Μεταφέρθηκαν στο Κέντρο Υγείας μητέρα και παιδί (ΦΩΤΟ)
Εκτροπή οχήματος σημειώθηκε το απόγευμα της Τρίτης 9 Ιουνίου 2026 στην περιοχή της Αγίας Σοφίας Θέρμου, στο ύψος του νεκροταφείου....









