Συνελήφθησαν, χθες το απόγευμα, στο Αγρίνιο, από αστυνομικούς της Υποδιεύθυνσης Ασφάλειας Αγρινίου, δύο άνδρες, διότι εισήλθαν σε εγκαταστάσεις αθλητικού κέντρου και αφαίρεσαν από σταθμευμένο αυτοκίνητο ένα τσαντάκι μέσης, που περιείχε το χρηματικό ποσό των 3.000 ευρώ, τραπεζικές κάρτες και διάφορα έγγραφα.
«Καμπανάκι» για το Αγρίνιο από τον Λιβάνιο: «Με τον ΕΝΦΙΑ ο Δήμος θα έχανε 8 εκατ. ευρώ»
Με την ψήφιση του νέου Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης ολοκληρώθηκε στη Βουλή μία από τις σημαντικότερες μεταρρυθμίσεις των τελευταίων ετών, καθώς...









