Συνελήφθησαν, χθες το βράδυ, στο Αγρίνιο, από αστυνομικούς του Τμήματος Μεταγωγών Δικαστηρίων Αγρινίου, δύο άνδρες, διότι σε αστυνομικό έλεγχο που διενεργήθηκε στον πρώτο συλληφθέντα βρέθηκαν στην κατοχή του και κατασχέθηκαν 1,7 γραμμάρια κάνναβης, που είχε κρύψει σε τρόφιμα, που προορίζονταν για τον δεύτερο συλληφθέντα, που ήταν ήδη κρατούμενος.
«Καμπανάκι» για το Αγρίνιο από τον Λιβάνιο: «Με τον ΕΝΦΙΑ ο Δήμος θα έχανε 8 εκατ. ευρώ»
Με την ψήφιση του νέου Κώδικα Τοπικής Αυτοδιοίκησης ολοκληρώθηκε στη Βουλή μία από τις σημαντικότερες μεταρρυθμίσεις των τελευταίων ετών, καθώς...









