Αποζημίωση ΔΕΔΔΗΕ: Όσοι υπέστησαν βλάβη στις ηλεκτρικές συσκευές από διακοπή ρεύματος μπορούν να πάρουν αποζημίωση. Πως θα κάνετε αίτηση.
Αποζημίωση έως 600 ευρώ δίνει ο ΔΕΔΔΗΕ για ηλεκτρικές συσκευές που υπέστησαν βλάβη μετά τις διακοπές ρεύματος. Οι καταναλωτές έχουν μπροστά τους 10 μέρες για να κάνουν την αίτηση.
Η αποζημίωση αφορά τις βλάβες σε ηλεκτρικές συσκευές, φθάνει μέχρι 600 ευρώ και δεν καταβάλλεται όταν η βλάβη οφείλεται σε ανωτέρα βία.
Δείτε τις προϋποθέσεις και τα δικαιολογητικά που χρειάζονται
Αποζημίωση ΔΕΔΔΗΕ 600 ευρώ: Ποιοι τη δικαιούνται
Σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ η αποζημίωση καταβάλλεται όταν η βλάβη των ηλεκτρικών συσκευών οφείλεται σε τυχαία διακοπή (που δεν οφείλεται δηλαδή σε σε υπαλλήλων του ΔΕΔΔΗΕ ούτε σε λόγους ανωτέρας βίας) του ουδετέρου αγωγού δικτύου με τις εξής προϋποθέσεις:
Ο Καταναλωτής να ενημερώσει το συντομότερο δυνατόν τον ΔΕΔΔΗΕ για το συγκεκριμένο συμβάν (βλάβες ηλεκτρικών συσκευών), υποβάλλοντας σχετική αίτηση αποζημίωσης κατά το δυνατόν εντός της ίδιας ημέρας ή εντός των δέκα επόμενων εργάσιμων ημερών από το συμβάν.
Η διακοπή του ουδετέρου να μην οφείλεται σε λόγους ανωτέρας βίας αλλά να είναι τυχαία
Ο καταναλωτής να θέσει επί 2 ημέρες, εφόσον του ζητηθούν, τις συσκευές ή τον εξοπλισμό, που έχει υποστεί βλάβη στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, προς έλεγχο πριν από την επισκευή τους.
Ο καταναλωτής να θέσει επίσης στη διάθεση του ΔΕΔΔΗΕ, όταν του ζητηθεί, παραστατικά ηλεκτρολογικού συνεργείου, με τα οποία:
Περιγράφεται το είδος κάθε βλάβης και, κατά το δυνατόν, συσχετίζεται αυτή με ενδεχόμενη υπέρταση, λόγω διακοπής του ουδετέρου του δικτύου Διανομής Χαμηλής Τάσης, βάσει τεχνικών ευρημάτων και στοιχείων, και
Τεκμηριώνεται το κόστος επισκευής των βλαβών ή αντικατάστασης των συσκευών ή του εξοπλισμού, με άλλα παρόμοιων προδιαγραφών, εφόσον κρίνεται οικονομικά ασύμφορη η επισκευή τους.
Ο καταναλωτής να υπογράψει με την οποία να δηλώνει ότι η αποζημίωση αποτελεί ολοσχερή εξόφληση της ζημιάς του και ικανοποιείται πλήρως από αυτήν.
Τυπώστε εδώ την αίτηση αποζημίωσης για την αποζημίωση 600 ευρώ
Τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσουν όσοι επιθυμούν να προχωρήσουν σε αυτή τη διαδικασία αναφέρονται εδώ
Αποζημίωση ΔΕΔΔΗΕ: Τσακώθηκε με γιαγιά τεχνικός του ΔΕΔΔΗΕ
Viral έχει γίνει η ηλικιωμένη γυναίκα που τα έψαλλε σε συνεργείο του ΔΕΔΔΗΕ που πήγε στην περιοχή όπου διαμένει.
Η γιαγιά Κωνσταντίνα, όπως ονομάζεται, ήταν έξαλλη -και με το δίκιο της- καθώς είχε μείνει αρκετές ημέρες χωρίς ρεύμα και μόλις είδε το συνεργείο αποφάσισε να αναλάβει δράση.
Μάλιστα, η πράξη της είχε και αποτέλεσμα, αφού μετά από τέσσερις ώρες η βλάβη αποκαταστάθηκε.
Η ηλικιωμένη μίλησε στην εκπομπή του Alpha «Σαββατοκύριακο με τον Μάνεση» και αρχικά τόνισε πως δεν κρατούσε μαγκούρα αλλά ένα ξύλο για να μην πέσει λόγω του πάγου.
«Αν και είμαι μεγάλη, δεν κρατούσα μαγκούρα, απλώς ένα ξύλο για να μην γλιστρήσω στον πάγο. Ακόμα δεν χρειάζομαι μαγκούρα», ξεκαθάρισε.
Όσον αφορά την κατσάδα στον άνθρωπο της ΔΕΔΔΗΕ ανέφερε: «Ο κύριος ήταν ευγενέστατος, συμπαθέστατος και δεν ξέρω αν φοβήθηκε μην πάθω εγκεφαλικό ή οτιδήποτε, αλλά πραγματικά μου έδωσε την υπόσχεσή του ότι σε 4 ώρες θα έρθει το ρεύμα και πράγματι ήρθε. Δεν ξέρω αν έκανα δουλειά εγώ ή όχι, αλλά δεν ήταν ο σκοπός μου να θίξω τον κύριο».
Όπως ανέφερε η 80χρονη, είχαν μείνει πέντε ημέρες χωρίς ρεύμα. «Έχω μάθει να διεκδικώ τα δικαιώματά μου, σαν πολίτης, έπρεπε να βρω το δίκιο μου. Δεν είναι βέβαια αυτός ο τρόπος να διεκδικούμε τα δικαιώματά μας αλλά όπως λέτε εσείς οι νέοι, όταν το τερματίζουν οι άλλοι, το τερματίζουμε κι εμείς…», τόνισε, μεταξύ άλλων.