Η φετινή Black Friday πέφτει στις 26 Νοεμβρίου και οι καταναλωτές μπαίνουν στην τελική ευθεία των ερευνών τους, όσον αφορά στα πράγματα που θέλουν να ψωνίσουν εκείνη την ημέρα.
Την ίδια ώρα πολλά καταστήματα έχουν ξεκινήσει προεκπτώσεις, καθιερώνοντας άτυπα εκπτωτική περίοδο, ενώ αναμένεται να «τραβήξουν» την Black Friday τουλάχιστον για άλλες 2-3 μέρες, όπως γίνεται πάντα.
Τα μικρά μαγαζιά αντιδρούν για τον ανταγωνισμό, με τους ιδιοκτήτες τους να λένε ότι ελπίζουν η Black Friday να μη διαρκέσει μία βδομάδα αντί για μία μέρα, όπως συνηθίζουν να κάνουν ορισμένες πολυεθνικές.
Μεγάλη αναμένεται να είναι η ζήτηση στα ηλεκτρικά είδη, τα παιδικά παιχνίδια, τα ρούχα, τα αξεσουάρ, αλλά και τα καλλυντικά.
Πολλοί έμποροι συμβουλεύουν τους καταναλωτές να κάνουν έρευνα και να χρησιμοποιούν τα εργαλεία των σάιτ για να βλέπουν τη διακύμανση των τιμών σε βάθος εξαμήνου.
Πέρα από τους καταναλωτές που «σαρώνουν» τις βιτρίνες, υπάρχουν οι νεότεροι που «πολιορκούν» με τα πληκτρολόγια τους τα e-shop, με τις προβλέψεις να κάνουν λόγο για εκπτώσεις:
– Στα ηλεκτρονικά παιχνίδια 75%
– Στα λάπτοπ 54%
– Στα ανδρικά ρούχα 45%
– Στους υπολογιστές 40%
– Στις τηλεοράσεις 30%
– Στις γυναικείες τσάντες 30%.
Θυμίζουμε ότι αμέσως μετά ακολουθεί η Cyber Monday, στις 29 Νοεμβρίου.