Κατόπιν της υπ’αριθμ.πρωτ.28/6-5-2026 ανακοίνωσης της Ο.Δ.Υ.Ε.
με ομόφωνη απόφαση του Δ.Σ. του Συλλόγου Δικαστικών Υπαλλήλων Περιφέρειας Αγρινίου αποφασίστηκε η διακοπή εργασιών των μελών μας Δευτέρα 11 και Τρίτη 12 Μαΐου κατά το
δίωρο 09:00-11:00 π.μ. καθώς και η συμμετοχή μας στην απεργία
της ΑΔΕΔΥ την Τετάρτη 13 Μαΐου 2026.
Οι κινητοποιήσεις γίνονται για τα διαχρονικά κλαδικά μας αιτήματα:
1) Ασφαλείς συνθήκες εργασίας στα Δικαστήρια, με σύγχρονα και αξιοπρεπή κτίρια, με όλες τις απαραίτητες υλικοτεχνικές υποδομές, με υγιεινή και ασφάλεια για όλους τους εργαζόμενους.
2) Μαζικούς Διορισμούς Δικαστικών Υπαλλήλων, με προτεραιότητα στις υπηρεσίες που εμφανίζουν μεγάλα οργανικά κενά.
3) Επαναθεσμοθέτηση του επιδόματος ειδικών συνθηκών (Πάγια Μηνιαία Αποζημίωση).
4) Πληρωμή των ωρών υπερωριακής απασχόλησης, κατά τις εξαιρέσιμες ημέρες (Σαββατοκύριακα και αργίες).
Στην απεργία της ΑΔΕΔΥ συμμετέχουμε για:
1. Υπεράσπιση του θεσμού της μονιμότητας.
2. Επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού.
3. Πραγματικές αυξήσεις στους μισθούς για αξιοπρεπή διαβίωση.
4. Κατάργηση της εισφοράς 2% για την ανεργία.
5. Ξεπάγωμα των μισθολογικών κλιμακίων της διετίας2016–2017.
6. Αύξηση του αφορολόγητου ορίου στις 12.000 ευρώ προσαυξημένο κατά 3.000 ευρώ για κάθε παιδί.
7. Επέκταση και ενίσχυση του επιδόματος επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας.
8. Μαζικές προσλήψεις μόνιμου προσωπικού στο Δημόσιο, ιδιαίτερα σε Υγεία, Παιδεία και Κοινωνική Ασφάλιση.
9. Ουσιαστική ενίσχυση του Ε.Σ.Υ. με γενναία χρηματοδότηση.
10. Κατάργηση αντεργατικών νόμων και του νέου πειθαρχικού δικαίου
11. Προστασία των δημόσιων αγαθών και όχι στις ιδιωτικοποιήσεις.
Όλοι οι εργαζόμενοι του Δημοσίου ενώνουμε δυνάμεις και στέλνουμε αποφασιστικό και δυναμικό μήνυμα στα κέντρα λήψης αποφάσεων.
Το Δ.Σ. του Συλλόγου