Eκτός της ηλεκτρονικής εξυπηρέτησης τίθενται η χορήγηση Ασφαλιστικής Ικανότητας και η ενημέρωση στοιχείων Μητρώου στον ΕΦΚΑ.
Όπως γνωστοποίησε ο ΕΦΚΑ η εξυπηρέτηση του κοινού για τις δύο αυτές διαδικασίες θα γίνεται με ραντεβού στην οικεία Τοπική Διεύθυνση του Φορέα, «καθώς πλέον έχουν εκλείψει οι συνθήκες που υπαγόρευαν τη λήψη έκτακτων μέτρων».
Υπενθυμίζεται ότι, οι συναλλασσόμενοι μπορούν μέσω της εθνικής δικτυακής πύλης (gov.gr) ή του δικτυακού τόπου της ηλεκτρονικής υπηρεσίας www.efka.gov.gr/rv, να εισέλθουν με τους κωδικούς Taxis προκειμένου να προσδιορίσουν το ραντεβού.
Πάντως, σύμφωνα με τον ΕΦΚΑ, «σε κάθε περίπτωση, έκτακτα γεγονότα που σχετίζονται με τη χορήγηση ασφαλιστικής ικανότητας και ενημέρωσης στοιχείων Μητρώου αντιμετωπίζονται από το προσωπικό του ταμείου με υψηλό βαθμό ευαισθησίας».
Πηγή: AΠΕ-ΜΠΕ