Για προσπάθειες εξαπάτησης ασφαλισμένων από επιτήδειους, προειδοποιεί ο ΕΦΚΑ. Σύμφωνα με τον Φορέα, τις τελευταίες μέρες υπήρξαν αναφορές πολιτών στο Ενιαίο Τηλεφωνικό Κέντρο 1555, σχετικά με περιστατικά απόπειρας εξαπάτησης από άτομα που εμφανίζονται ψευδώς ως υπάλληλοι του ταμείου.
Τα άτομα αυτά επικοινωνούν με πολίτες μέσω τηλεφωνικών κλήσεων, γραπτών μηνυμάτων (SMS) ή ηλεκτρονικής αλληλογραφίας (email), ζητώντας την καταχώριση ή αποστολή προσωπικών στοιχείων, τραπεζικών λογαριασμών, κωδικών πρόσβασης ή και την κατάθεση χρηματικών ποσών σε συγκεκριμένους λογαριασμούς.
Ο ΕΦΚΑ επισημαίνει ότι δεν ζητά ποτέ τηλεφωνικά στοιχεία τραπεζικών λογαριασμών ή καρτών, ούτε και την κατάθεση χρημάτων σε λογαριασμό που αναφέρεται μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας.
Σε περίπτωση οφειλής, ο κωδικός πληρωμής αποστέλλεται μόνο μέσω των επίσημων ηλεκτρονικών εφαρμογών ή με μήνυμα από την αρμόδια υπηρεσία του Φορέα.
Όλες οι διευθύνσεις ηλεκτρονικής αλληλογραφίας του e-ΕΦΚΑ φέρουν την επίσημη κατάληξη @efka.gov.gr.
Η πρόσβαση στις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ πρέπει να γίνεται μόνο μέσω του επίσημου ιστότοπου (www.efka.gov.gr) ή της επίσημης εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα.