Εμμηνόπαυση: Πώς θα προστατέψετε την καρδιά και τα οστά σας

Κατά την περίοδο της εμμηνόπαυσης το σώμα της γυναίκας βιώνει σημαντικές αλλαγές, οι οποίες οφείλονται στη φυσική φθορά που προκαλεί η γήρανση και στη μείωση της παραγωγής ορμονών που ρυθμίζουν την έμμηνο ρύση.

Οι αλλαγές αυτές προκαλούν εξάψεις, κολπική ξηρότητα, αϋπνίες, νυχτερινές εφιδρώσεις, κατάθλιψη και απώλεια επιθυμίας για σεξ. Η πρόσληψη βάρους είναι επίσης συνηθισμένη στις γυναίκες που περνούν εμμηνόπαυση.

Η υγιεινή διατροφή μπορεί να σας βοηθήσει να αντιμετωπίσετε αυτά τα συμπτώματα και να απομακρύνετε τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων και οστεοπόρωσης, των δύο μεγαλύτερων απειλών για την υγεία των γυναικών, καθώς μεγαλώνουν.

Παρότι δεν υπάρχει επιστημονική τεκμηρίωση γύρω από τροφές που μπορούν να αποτρέψουν τα συμπτώματα της εμμηνόπαυσης, μπορείτε να βοηθήσετε τον εαυτό σας τρώγοντας τις κατάλληλες τροφές και αποφεύγοντας αυτές που μπορούν να τα επιδεινώσουν.

Δείτε τι πρέπει να τρώτε και τι να αποφεύγετε:

Διαβάστε περισσότερα στο Onmed.gr

Related Posts

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ρυθμίσεις απορρήτου
Όνομα Ενεργοποιημένο
Technical Cookies
In order to use this website we use the following technically required cookies: wordpress_test_cookie, wordpress_logged_in_, wordpress_sec.
Μπισκότα
Χρησιμοποιούμε τα Cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία στο δικτυακό τόπο.
x

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.