Ο Δήμαρχος Ιερής Πόλης Μεσολογγίου Σπύρος Διαμαντόπουλος εύχεται Καλό Πάσχα, με υγεία, αγάπη και ανθρωπιά και Καλή Ανάσταση στη ζωή και την ψυχή όλων μας!
Φαρμάκης: Συγχαρητήρια για την Ολυμπία Βικάτου – «Περηφάνια για τη Δυτική Ελλάδα»
Μόνο περηφάνια και χαρά εκφράζεται από την τοπική κοινωνία της Δυτικής Ελλάδας για την ανάληψη των καθηκόντων της Γενικής Γραμματέως...








