AgrinioSite
Σάββατο, 24 Μαΐου, 2025
  • ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ
  • ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
  • ΣΤΗΛΕΣ
    • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΤΑΞΙΔΙΑ
    • STYLE
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ
  • ΓΝΩΜΕΣ
AgrinioSite
  • ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ
  • ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
  • ΣΤΗΛΕΣ
    • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΤΑΞΙΔΙΑ
    • STYLE
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ
  • ΓΝΩΜΕΣ
No Result
View All Result
AgrinioSite
No Result
View All Result

Εργαστηριακή εκπαίδευση στα ΕΠΑΛ με τηλ-«εκπαίδευση»;

8 Νοεμβρίου, 2020
κατηγορία: ΓΝΩΜΕΣ
0
Εργαστηριακή εκπαίδευση στα ΕΠΑΛ με τηλ-«εκπαίδευση»;
Share on FacebookShare on Twitter

Εργαστηριακή εκπαίδευση στα ΕΠΑΛ με τηλ-«εκπαίδευση»;

(Απόφαση Δ.Σ. με τηλεδιάσκεψη στις 8-11-2020)

Σε έκτακτη συνεδρίαση το Δ.Σ. της ΠΕΤΕΜ, εκτίμησε τη νέο κλείσιμο των ΕΠΑΛ λόγω του COVID-19, και τις αποφάσεις του υπουργείου παιδείας.

Με γνώμονα την υπεράσπιση της δημόσιας ΤΕΕ και ειδικότερα της εργαστηριακής εκπαίδευσης, και εν συνεχεία του (επισυναπτόμενου) με αριθ. πρωτ. 07/20/19-9-2020, εγγράφου μας, διαπίστωσε τα εξής:

Α]

  1. Η υγειονομική κρίση του covid-19 έγινε χρυσή ευκαιρία για τη γενικευμένη υποχρεωτική εφαρμογή της εξ αποστάσεως εκπαίδευσης (εξΑΕ) ή τηλεκπαίδευσης, σύγχρονης ή ασύγχρονης. Στην αρχή προαιρετικά και με επίκληση στο εκπαιδευτικό καθήκον ή σ’ ενοχικά σύνδρομα, ήδη υποχρεωτικά ως καινοτόμα και πολλά υποσχόμενη μορφή εκπαίδευσης και δήθεν, μόνη ρεαλιστική λύση.
  2. Οι διάφορες ψηφιακές πλατφόρμες και τα ηλεκτρονικά απουσιολόγια μαθητών κ.λ.π. δεν είναι εκπαίδευση, ούτε και νομιμοποιείται κάποιος εκπαιδευτικός να καταχωρεί απουσίες εκτός αιθούσης ή εργαστηρίου, όταν για διαφόρους λόγους δεν είναι δυνατή η πρόσβασή του στο φυσικό χώρο εργασίας του (νομολογία Μώραλη ΓΓ Υπουργείου 1988). Ας μας γνωστοποιηθεί ποια διάταξη νόμου μας υποχρεώνει να διαχωρίζουμε τους μαθητές, με μια τέτοια επίδικη διαδικασία και μάλιστα να καθορίζει τη συνολική φοίτηση των μαθητών;
  3. Δεν εξασφαλίζεται η καθολική συμμετοχή όλων των μαθητών.
  4. Δεν μπορεί σε καμία περίπτωση η δια ζώσης διεξαγωγή των εργαστηριακών μαθημάτων των τομέων και ειδικοτήτων στα ΕΠΑΛ & Εργαστηριακά Κέντρα (ΕΚ), να αντικατασταθεί με την εξ αποστάσεως εκπαίδευση. Ούτε είναι δυνατόν η σημερινή δομή   του ΕΠΑΛ να μετατραπεί «εν μία νυκτί» σε «ψηφιακό» σχολείο, με αυτά τα παιχνιδίσματα!
  5. Η ικανοποίηση των διδακτικών στόχων στις εφαρμοσμένες επαγγελματικές δεξιότητες, σε σχέση με το αναλυτικό πρόγραμμα, για κάθε ειδικότητα κατεύθυνσης, δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί εκτός του εργαστηριακού χώρου, εξ αντικειμένου.
  6. Συνήθως στα εργαστηριακά μαθήματα  η διδασκαλία των ενοτήτων περιλαμβάνουν ένα πολύ μικρό μέρος εποπτικών μέσων διδασκαλίας, αλλά ούτε και υπάρχουν εκπαιδευτικές μονάδες ή συσκευές προσομοίωση, που να εξασκούνται οι μαθητές και για το λόγω αυτό το εργαστηριακό μέρος αρχίζει και ολοκληρώνεται σε πραγματικά αντικείμενα.
  7. Εντός του εργαστηρίου δίδοντα τα πραγματικά μεγέθη των τεχνολογικών στοιχείων εφαρμογών, προκειμένου, με την καθοδήγηση του εργαστηριακού καθηγητή ο μαθητής να αποκτήσει την ικανότητα να περιγράφει, συνθέτει,  σχεδιάζει, επισκευάζει,  κατασκευάζει κ.α. μέρος ή τμήμα  των στοιχείων αυτών.
  8. Δεξιότητες εξ αποστάσεως δεν μπορούν να αποκτηθούν! Όταν μάλιστα ο κάθε ένας μαθητής χρήζει διαφορετικής φροντίδας και καθοδήγησης, στα πρώτα του βήματα, απόκτησης τεχνικών δεξιοτήτων.
  9. Κάθε εργαστήριο έχει διαφορετικό βαθμό δυσκολίας, όπου ο μαθητής πρέπει βιωματικά, να αντιμετωπίζει, ώστε να μάθει να παίρνει τα κατάλληλα μέτρα προστασίας για πιθανό κίνδυνο ατυχημάτων.
  10. Οφείλουν να γνωρίζουν οι αρμόδιοι «αξιωματούχοι» της διοίκησης, ότι οι ασκήσεις των εργαστηρίων έχουν επαναληπτικό χαρακτήρα εκμάθησης και η διεξαγωγή του μαθήματος περιλαμβάνει την εξάσκηση από τους ίδιους τους μαθητές, εν αντιθέσει με την πλατφόρμα webex, που αφορά την εξ’ αποστάσεως επικοινωνία του μαθητή με το σχολείο σε μια καθ’ έδρας διάλεξη.
  11. Για τον λόγο αυτόν προβλέπονται επισκέψεις σε παραγωγικούς, εργασιακούς χώρους, ιδιαίτερα στον χρόνο διδασκαλίας των εργαστηριακών και των επαγγελματικών μαθημάτων κάθε ειδικότητας, για την απόκτηση περισσότερων εμπειριών στις εφαρμοσμένες πραγματικές συνθήκες του τομέα των ειδικοτήτων, που σπουδάζουν.
  12. Σύμφωνα με τη διδακτέα ύλη στα εργαστηριακά και επαγγελματικά μαθήματα στους αποφοίτους των ΕΠΑΛ, χορηγείται πτυχίο με επαγγελματικά δικαιώματα επιπέδου 4 του οργανισμού επαγγελματικών προσόντων.
  13.  Οι συνάδελφοι των εργαστηρίων του κλάδου μας ΤΕ με πρωτοβουλίας τους, τη περίοδο αυτή αναπλήρωναν την «χαμένη» ύλη (της Β’ τάξης τομέα), από το προηγούμενο Lockdown,  λόγω της μεγάλης εμπειρίας τους στο χώρο.

Με βάση όλων αυτών, διαπιστώνονται και τα εξής:

α) Είναι αυτονόητο ότι το εργαστήριο δεν μπορεί να μεταφερθεί στο σπίτι του εκπαιδευτικού, ούτε των μαθητών, διότι, όπως αναφέρουμε δεν πρόκειται για διάλεξη και άσκηση στο τετράδιο αλλά για πραγματικό αντικείμενο εφαρμογών. Σε κάθε περίπτωση και εάν αυτό ήταν εφικτό σε ορισμένες τεχνολογικές ενότητες, χωρίς βέβαια η υπηρεσία να μας έχει διαθέσει, ποτέ κάποιο αντίστοιχο εκπαιδευτικό μέσο π.χ. Laptop, software, είναι αποδεδειγμένο ότι οι περισσότεροι μαθητές των ΕΠΑΛ της χώρας δεν διαθέτουν τα ανάλογα τεχνολογικά μέσα πρόσβασης και γι’ αυτό η συμμετοχή την προηγούμενη περίοδο στην τηλεκπαίδευση ήταν κάτω του 10%.

β) Ειδικότερα στα ΕΠΑΛ, ένα ποσοστό μαθητών, που υπερβαίνει το 30% δεν έχει πρόσβαση σε ηλεκτρονικό υπολογιστή, τάμπλετ, σύνδεση στο διαδίκτυο, ακόμη και σε σύγχρονα κινητά τηλέφωνα, δεν διαθέτει σταθερό τηλέφωνο, ακόμα ορισμένοι μάλιστα διαβιούν σε σπίτια με κομμένο ρεύμα! Επιπρόσθετα, η μη εξασφάλιση της δυνατότητας πρόσβασης όλων των μαθητών και των εκπαιδευτικών στο διαδίκτυο και στις πλατφόρμες αποκλείει κάθε υποχρεωτικό χαρακτήρα της εκπαίδευσης ενός τέτοιου μέτρου. Η με βίαιο τρόπο μεταφορά του κόστους αγοράς εξοπλισμού σε γονείς και εκπαιδευτικούς δεν μπορεί να γίνει αποδεκτό από την ΠΕΤΕΕΜ και το σύνολο της εκπαιδευτικής κοινότητας.

γ) Γι΄ αυτό, σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να θεωρηθεί ότι όταν τα σχολεία είναι κλειστά η εκπαιδευτική εργαστηριακή διαδικασία συνεχίζεται «επί της οθόνης», όπως θέλει να το παρουσιάσει το υπουργείου παιδείας για επικοινωνιακούς λόγους.

δ) Δεν είναι επιτρεπτό διευθυντές ΕΠΑΛ, με υπέρμετρο ζήλο ή χωρίς ειδική γνώση της εργαστηριακής εκπαίδευσης, για να είναι τυπικά εντάξει με την υπηρεσία, να ασκούν πίεση και απειλές στους συναδέλφους μας για την πραγματοποίηση εξ’ αποστάσεως εργαστηριακής εκπαίδευσης, ακόμα και χωρίς αποφάσεις Συλλόγων Διδασκόντων!

Β] ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ:

 Σε σχέση με το κλείσιμο των σχολείων και την κατάσταση που διαμορφώνεται, η ΠΕΤΕΕΜ απαιτεί:
1) 
ανοιχτά όλα τα σχολεία άμεσα, με μέτρα υγιεινής προστασίας  και ασφάλειας (τεστ, μείωση μαθητών, άδειες στους ευπαθείς, καθαριότητα), αύξηση των κονδυλίων στις σχολικές επιτροπές κλπ.

2) αναπλήρωση όλων των χαμένων εργαστηριακών ωρών εκ του προγράμματος σε παράλληλο χρόνο εντός του ωραρίου του σχολείου, σε διαφορετική περίπτωση δεν μπορούμε να εγκρίνομε την ανακήρυξη από τους Συλλόγους των Διδασκόντων πτυχιούχων, χωρίς να έχει καλυφθεί το μεγαλύτερο μέρους του Α.Π. κάθε ειδικότητας

3) Προσλήψεις, άμεσα συναδέλφων ΤΕ, και ιδιαίτερα εκείνων, που ο νόμος Γαβρόγλου τους έστειλε στα αζήτητα (με το προσόντολόγιο), εκμηδενίζοντας ακόμα και 20χρονη επαγγελματική και διδακτική εμπειρία. Αυτών των συναδέλφων, οι οποίοι είναι σε θέση να ενταχθούν άμεσα στο ταχύρυθμο πρόγραμμα αναπλήρωσης της ύλης των σχολικών εργαστηρίων των ΕΚ, σε αυτή τη δύσκολη περίοδο και μάλιστα αδίδακτης ύλης, του περασμένου σχ. έτους.

4) Απορρίπτουμε την υποχρεωτικότητα των διατάξεων, όπως ορίζονται για μαθητές και εκπαιδευτικούς και είναι αδύνατο να μιλάμε και για καταχώρηση απουσιών στα εργαστηριακά μαθήματα, για όσο διάστημα τα σχολεία είναι κλειστά. Στο ίδιο διάστημα και υπό αυτές τις  συνθήκες  δεν μπορεί να καλυφθεί η διδακτέα ύλη των εργαστηρίων, για τους λόγους που εκθέτουμε και γι΄ αυτό κανένας συνάδελφος δεν μπορεί να συμμετέχει στην  υποβάθμιση του θεσμού της εργαστηριακής εκπαίδευσης των ΕΠΑΛ και ΕΚ. και την ακύρωση του ιδίου, ως τεχνικού και εκπαιδευτικού.

5) Όλοι οι εκπαιδευτικοί θα σταθούμε για μια ακόμα φορά δίπλα στους μαθητές μας «με όλα τα μέσα!» Όπως το κάναμε και την Άνοιξη, έτσι και τώρα δε θα αφήσουμε κανένα παιδί πίσω, θα σταθούμε δίπλα του, θα αγωνιστούμε ενάντια στην πολιτική της κυβέρνησης, που δε παίρνει κανένα μέτρο για την ουσιαστική μορφωτική στήριξη των παιδιών.

6) Καλούμε του συναδέλφους του κλάδου μας ΤΕ01,02  και μέλη της Πανελλαδικής μας Ένωσης να δηλώνουν την αντικειμενική δυσκολία πραγματοποίησης εργαστηρίων από απόσταση, που ούτως ή άλλως αποτελεί απέχθεια των μαθητών των ΕΠΑΛ.

7) Απαιτούμε από τα ΠΕΚΕΣ και του συντονιστές, που έχουν την αρμοδιότητα στα ΕΠΑΛ να τοποθετηθούν πάρ’ αυτα και να μην κρύβονται.

8) Καλούμε τις ΕΛΜΕ, όπως και  το ΔΣ της ΟΛΜΕ να λάβουν άμεσα συνδικαλιστές αποφάσεις για πρακτικά μέτρα, που να στηρίζουν όλους τους συναδέλφους και να προβούν σε ανάλογες ενέργειες. Δεν θα ανεχθούμε άλλον υποβιβασμό της Δημόσιας ΤΕΕ.

9) Ζητάμε την κατάργηση της Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου για την τηλεκπαίδευση

 

ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΑΝΟΙΧΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΩΡΑ – ΚΑΙ ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΜΕ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΩΝ ΚΑΘΗΓΗΓΩΝ ΤΕ – ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΑΔΙΚΙΩΝ ΤΕ01-02 Ν.ΓΑΒΡΟΓΛΟΥ

———————————————————

Τέρμα πια στην κοροϊδία: Να ικανοποιηθούν εδώ και τώρα οι δίκαιες διεκδικήσεις εκπαιδευτικών, μαθητών, γονιών!

Σε κάθε περίπτωση επιφυλασσόμαστε κάθε νομίμου δικαιώματος

 

Συνημμένο 1. Το υπ. αριθ. 07/20/19-9-2020, εγγράφου μας

 

ΓΙΑ ΤΟ Δ.Σ. ΤΗΣ ΠΕΤΕΕΜ

     Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                          Ο ΓΕΝ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ  

 

 

                            

            ΚΩΣΤΑΣ    ΚΟΡΔΑΤΟΣ                               ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΟΚΚΟΤΟΣ

Σχετικά Άρθρα

Σταρακά: Εμπαιγμός και «μπάλα στην εξέδρα» από τον Υφυπουργό Δικαιοσύνης για τις δικαστικές δομές Αιτωλοακαρνανίας (ΒΙΝΤΕΟ)
ΓΝΩΜΕΣ

2 χρόνια δράσης και αγώνα της Χριστίνας Σταρακά 

22 Μαΐου, 2025

Μια εβδομάδα μετά την εντυπωσιακή σε συμμετοχή και παλμό  εκδήλωση για τα δυο χρόνια της κοινοβουλευτικής της θητείας, η βουλευτής...

Η Ειρήνη Κωνσταντακοπούλου, για εγκατάσταση σταθμών ΑΠΕ σε Αμφιλοχία
ΓΝΩΜΕΣ

Η Ειρήνη Κωνσταντακοπούλου, για εγκατάσταση σταθμών ΑΠΕ σε Αμφιλοχία

22 Μαΐου, 2025

Άρθρο της Ειρήνης Κωνσταντακοπούλου, μέλος της Τομεακής Επιτροπής Αιτωλοακαρνανίας του ΚΚΕ & δημοτική σύμβουλος Αμφιλοχίας της «Λαϊκής Συσπείρωσης», για τα...

Αθανάσιος Κασόλας: Να γίνουμε όλοι πρεσβευτές του πολιτιστικού πλούτου του Δήμου μας!
ΓΝΩΜΕΣ

Αθανάσιος Κασόλας: Να γίνουμε όλοι πρεσβευτές του πολιτιστικού πλούτου του Δήμου μας!

20 Μαΐου, 2025

Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε εχθές, Δευτέρα 19/5/2025 η παρουσίαση των εργασιών ανάδειξης του Κάστρου Βόνιτσας και της ψηφιακής έκθεσης που...

Χ.Σταρακά:«Εκεί που μας χρωστούσαν μας πήραν και το βόδι»
ΓΝΩΜΕΣ

Χριστίνα Σταρακά: Χρέος μας να αγωνιστούμε για τη διεθνή αναγνώριση της Γενοκτονίας των Ποντίων

19 Μαΐου, 2025

Με αφορμή την Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ποντίων, η Βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής, Χριστίνα Σταρακά, προέβη...

Δήλωση Δημάρχου Μεσολογγίου Σπύρου Διαμαντόπουλου για Καλλιτεχνικό Σχολείο
ΓΝΩΜΕΣ

Μήνυμα Δημάρχου Μεσολογγίου για την Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού

19 Μαΐου, 2025

Η 19η Μαΐου, καθιερωμένη από το Ελληνικό Κοινοβούλιο το 1994 ως «Ημέρα Μνήμης για τη Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου»,...

Πόντος: 100 + 6 χρόνια μετά…
ΓΝΩΜΕΣ

Πόντος: 100 + 6 χρόνια μετά…

18 Μαΐου, 2025

Πόντος: 100 + 6 χρόνια μετά… Στις 19 Μαΐου, 1919 με την αποβίβαση του Κεμάλ Ατατούρκ στη Σαμψούντα, άρχισε η...

Μήνυμα Κυριακής του Μητροπολίτου Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ. Δαμασκηνού
ΓΝΩΜΕΣ

Ως μέλη της Εκκλησίας είμαστε ήδη πολίτες του καινούργιου κόσμου που δεν γνωρίζει φθορά και θάνατο

17 Μαΐου, 2025

Του Μητροπολίτου Αιτωλίας και Ακαρνανίας κ. Δαμασκηνού Ένας θείος ζήλος ιεραποστολής, ένα «πανηγύρι» πίστεως συνδέει σήμερα την ευαγγελική με την...

ΓΝΩΜΕΣ

Ποντιακή Γενοκτονία: Ένα Ατιμώρητο έγκλημα

17 Μαΐου, 2025

Ο πληθυσμός των Ποντίων στην περιοχή του Ευξείνου Πόντου κατά την περίοδο 1914-1923 ανερχόταν στις 750.000. Στην περίοδο 1914-1918 και...

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

  • Οικογενειακή Τραγωδία: 20χρονος βρέθηκε νεκρός στο σπίτι του – Τι έγραψε στο σημείωμα για τη μητέρα του

    Αγρινιο: Γυναίκα αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει – Το δράμα της οικογένειας

    844 κοινοποιήσεις
    Share 338 Tweet 211
  • Σε σοβαρή κατάσταση στη ΜΕΘ Αγρινίου νοσηλεύεται 56χρονη μετά από ηλεκτροπληξία

    719 κοινοποιήσεις
    Share 288 Tweet 180
  • Μεσολόγγι. Σοκαριστικό τροχαίο ατύχημα. Ι.Χ. χτύπησε σταθμευμένο

    659 κοινοποιήσεις
    Share 264 Tweet 165
  • Αγρίνιο: Κινητοποίηση για άνδρα που εντοπίστηκε νεκρός στην οικία του

    973 κοινοποιήσεις
    Share 389 Tweet 243
  • ΕΟΔΥ: Δύο θάνατοι από COVID-19 και δύο με γρίπη

    611 κοινοποιήσεις
    Share 244 Tweet 153

Eιδησεογραφική πύλη με θεματολογία ποικίλης ύλης από το Αγρίνιο και τη Δυτική Ελλάδα.
Η δύναμη του διαδικτύου, η αμεσότητα της είδησης και η ταχύτατη διάδοσή της, είναι τα κύρια χαρακτηριστικά της εποχής και το agriniosite.gr σας καλεί να συμπορευτείτε μαζί του.
Με αποκαλυπτικές ειδήσεις, ρεπορτάζ, έρευνα, συνεντεύξεις, αφιερώματα. πολιτισμός, αθλητισμός κ.α
Το agriniosite.gr στηρίζει την κοινωνία και ελέγχει την εξουσία. Είναι η Δύναμη σου…
Η Δύναμη της Ενημέρωσης!

Facebook X-twitter Youtube

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

Web Design & Development

© 2025 AgrinioSite

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του agriniosite.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.

No Result
View All Result
  • ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ
  • ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
  • ΣΤΗΛΕΣ
    • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΤΑΞΙΔΙΑ
    • STYLE
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ
  • ΓΝΩΜΕΣ

© 2023 AgrinioSite Web Design & Development by .