Ενώ η κυβέρνηση τον περασμένο Απρίλιο διαφήμιζε αναβάθμιση των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών με «…πιστοποιητικά από το τηλέφωνο σε πολίτες χωρίς ψηφιακές δεξιότητες», ενώ παρουσιάστηκαν με κάθε επισημότητα στις 27 Ιουλίου οι υπηρεσίες του ηλεκτρονικού ΚΕΠ, σήμερα δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν ούτε οι πολίτες με ψηφιακές δεξιότητες.
Βροχή πέφτουν οι καταγγελίες και τα παράπονα, σε σχετικά forum στο διαδίκτυο αλλά και στα ίδια τα ΚΕΠ, για τη μη ανταπόκριση αρκετών από αυτών στα αιτήματα των πολιτών.
“Προχτές πάει ο γιος μου για το γνήσιο της υπογραφής στο ΚΕΠ Αγρινίου. Δεν είχε κανέναν αλλά του είπε ότι πρέπει αν κλείσει ραντεβού.Μα τους λέει μια υπογραφή είναι αφού δεν έχετε κόσμο γιατί να κλείσω ραντεβού. Πήγε στο απέναντι πεζοδρόμιο πήρε τηλέφωνο και έκλεισε ραντεβού μια ώρα μετά. Και πως να μην έρθει στο νου η Ελληνική ταινία. “Πω πω πω πω και το μυαλό σου είναι θολό (Ποιητής Φαμφάρας) σχολιάζει Αγρινιώτισσα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Βέβαια η διαδικασία υποβολής αιτήσεων άλλαξε εξαιτίας της πανδημίας και πλέον οι πολίτες καλούνται να κλείσουν ραντεβού, προκειμένου να εξυπηρετηθούν, αλλά που να φανταζόταν οι πολίτες ότι η εξυπηρέτησή τους θα γίνεται έξω στο δρόμο. Μια ιστορία ταλαιπωρίας και… τρέλας βιώνουν οι Αγρινιώτες στο ΚΕΠ Αγρινίου και το φωτογραφικό υλικό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης το μαρτυρά, όπως και τα αμέτρητα αρνητικά σχόλια!
Ελπίζουμε η ενεργοποίηση της ψηφιακής θυρίδας να γίνει σε δύο εβδομάδες, όπως εξαγγέλθηκε, στο πλαίσιο της μεταρρύθμισης όλων των ΚΕΠ της χώρας γιατί αν πιάσουν για τα καλά οι βροχές και τα κρύα, σίγουρα αυτός ο τρόπος εξυπηρέτησης δεν θα είναι και ο ιδανικότερος!