Στον ραδιοφωνικό σταθμό energy 94.2 και στην εκπομπή «ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΜΑ» με την δημοσιογράφο Νανά Θεοδωροπούλου μίλησε για το σκάνδαλο τυ ΟΠΕΚΕΠΕ η βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής, Χριστίνα Σταρακά«Το σκάνδαλο του ΟΠΕΚΕΠΕ έχει τη σφραγίδα της ΝΔ. Είναι η τελειοποίηση της γαλάζιας ρουσφετολογικής τεχνογνωσίας, δεν θα επιτρέψουμε να θαφτεί η υπόθεση, ούτε να ξεπλυθούν οι ευθύνες. Θα το πάμε μέχρι τέλους – όσο ψηλά κι αν φτάνει η ευθύνη» ανέφερε μεταξύ άλλων η βουλευτής
Μπλέτσας: «Όχι χωροταξικά σχέδια με ασάφειες – Η ανάπτυξη πρέπει να συμβαδίζει με την προστασία του περιβάλλοντος»
Ξεκάθαρο μήνυμα προς την κεντρική διοίκηση έστειλε το Περιφερειακό Συμβούλιο Δυτικής Ελλάδας, το οποίο προχώρησε σε ομόφωνη αρνητική γνωμοδότηση για...









