Α Π Ο Φ Α Σ Η
«Περί προσωρινών κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, στον αυτοκινητόδρομο της «ΙΟΝΙΑΣ ΟΔΟΥ», από την χ/θ 80+000 έως την χ/θ 80+400, (στο ρεύμα προς Αντίρριο), για την εκτέλεση εργασιών ενόργανης γεωτεχνικής παρακολούθησης».
Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ
Έ χ ο ν τ α ς υ π ό ψ η:
- Τις διατάξεις των άρθρων 52 και 109 του Ν. 2696/99 (ΦΕΚ 57/23-3-1999), «Περί κυρώσεως του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας», όπως τροποποιήθηκαν, συμπληρώθηκαν και ισχύουν σήμερα.
- Τις διατάξεις του Π.Δ. 208/2001 (Α-164) «Αναδιάρθρωση, σύσταση, οργάνωση και λειτουργία Υπηρεσιών Τροχαίας Ελληνικής Αστυνομίας».
- Τις διατάξεις του άρθρου 40 Π.Δ. 178/2014 «Οργάνωση Υπηρεσιών Ελληνικής Αστυνομίας».
- Το υπ’ αριθ. ΛΕ/ΙΟ/03/12/24/293351 από 03/10/2023 έγγραφο του Υπουργείου Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων / Γ.Γ.Υπ./Γεν. Δ-νση Συγκ-κών Υποδομών/Διεύθυνση Δ17
- Η με αρ. πρωτ. ΕΥΔΕ/ΚΣΕΣΠ/Γ/Φ4/257947/31.08.2023 Απόφαση της Ε.Υ.Δ.Ε/Κ.Σ.Ε.Σ.Π. με θέμα: «Έγκριση Μελέτης Κυκλοφοριακών Ρυθμίσεων για εργασίες εγκατάστασης γεωτεχνικών οργάνων από Χ.Θ.80+400 έωςΧ.Θ.80+000 στον κλάδο προς Αντίρριο, στον αυτοκινητόδρομο Ιόνια Οδός».
- Την υπ’ αριθ. 6343/23/1991424 από 05/10/2023 αναφορά του Β΄ Τ.Τ. Αυτοκινητοδρόμων Αντιρρίου – Ιωαννίνων και
Αποσκοπούντες στην ομαλή και ασφαλή κυκλοφορία οχημάτων και εργαζομένων, στο πλαίσιο γεωτεχνικής παρακολούθησης και επιθεώρησης πρανών, του αυτοκινητόδρομου της «ΙΟΝΙΑΣ ΟΔΟΥ», της περιοχής ευθύνης μας,
Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε
ΑΡΘΡΟ (1)
1. Την εφαρμογή προσωρινών κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, από την χ/θ 80+000 έως την χ/θ 80+400, του αυτοκινητόδρομου της «ΙΟΝΙΑΣ ΟΔΟΥ», (κατεύθυνση προς Αντίρριο), για την εκτέλεση εργασιών ενόργανης γεωτεχνικής παρακολούθησης σε τμήματα του αυτοκινητοδρόμου.
2. Ειδικότερα, ανάλογα με το είδος των εργασιών να υλοποιούνται κατά περίπτωση μία από τις κάτωθι κυκλοφοριακές ρυθμίσεις:
• Ρύθμιση Α: Πλήρης αποκλεισμός της δεξιάς λωρίδας κυκλοφορίας και της λωρίδας επιτάχυνσης του Α/Κ Κουβαρά (Αγρίνιο Βόρειος) έως τη Χ.Θ. 79+900 του Αυτοκινητοδρόμου «Ιόνια Οδός», στον κλάδο προς Αντίρριο , με εφαρμογή της εγκεκριμένης, με τη (5) σχετική Απόφαση της Ε.Υ.Δ.Ε./Κ.Σ.Ε.Σ.Π., μελέτης, με έναρξη συναρμογής εισόδου από τη Χ.Θ. 81+600.
• Ρύθμιση Β: Πλήρης αποκλεισμός της λωρίδας επιτάχυνσης του Α/Κ Κουβαρά (Αγρίνιο Βόρειος) και της Λωρίδας Έκτακτης Ανάγκης (Λ.Ε.Α.) έως τη Χ.Θ. 79+900 του Αυτοκινητοδρόμου «Ιόνια Οδός», στον κλάδο προς Αντίρριο, με εφαρμογή της εγκεκριμένης, με τη (5) σχετική Απόφαση της Ε.Υ.Δ.Ε./Κ.Σ.Ε.Σ.Π., μελέτης, με έναρξη συναρμογής εισόδου από τη Χ.Θ. 81+600.
– Και στις δύο κυκλοφοριακές ρυθμίσεις (Ρύθμιση Α και Ρύθμιση Β) ο Α/Κ Κουβαρά θα είναι πλήρως λειτουργικός και θα επιτρέπεται τόσο η έξοδος, όσο και η είσοδος στον αυτοκινητόδρομο.
– Επισημαίνεται ότι οι παραπάνω κυκλοφοριακές ρυθμίσεις είναι ανεξάρτητες μεταξύ τους και δεν θα υλοποιούνται ταυτόχρονα.
3. Ανωτέρω εργασίες θα πραγματοποιούνται, από Δευτέρα έως και Παρασκευή κατά τις ώρες 07.00΄ έως 19.00΄, καθώς και το Σαββατοκύριακο (κατά τις ώρες 07.00΄ έως 16.00΄), κατά το χρονικό διάστημα από την Τρίτη 10.10.2023 έως και την Τετάρτη 25.10.2023. Ο αποκλεισμός θα παραμένει καθ’ όλο το 24ωρο μέχρι την ολοκλήρωση των εργασιών, ενώ σε περίπτωση ταχύτερης ολοκλήρωσής τους, θα γίνει άρση των σημάνσεων και αποκατάσταση της κυκλοφορίας νωρίτερα από τον προγραμματισμένο χρόνο.
ΑΡΘΡΟ (2)
Η εταιρεία «ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ Α.Ε.», σύμφωνα με τα οριζόμενα στο ανωτέρω (4) σχετικό:
α. Οφείλει σε όλη τη διάρκεια της εκτέλεσης των εργασιών να τοποθετεί και να συντηρεί σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, την Πρότυπη Τεχνική Προδιαγραφή Σήμανσης εκτελούμενων έργων εντός και εκτός κατοικημένης περιοχής, τα εγκεκριμένα εγχειρίδια λειτουργίας και συντήρησης, τα σχέδια δράσης και τις εγκεκριμένες μελέτες, τις απαιτούμενες πινακίδες σήμανσης φανούς, αντανακλαστικά, προειδοποιητικές και πληροφοριακές πινακίδες και γενικά να λαμβάνει κάθε απαιτούμενο μέτρο ώστε να εξασφαλίζεται με αποκλειστική μέριμνα και ευθύνη της η ομαλή και ασφαλής διεξαγωγή της κυκλοφορίας των οχημάτων στην περιοχή των εκτελούμενων έργων. Επίσης, θα πρέπει σε κάθε περίπτωση να λαμβάνει όλα τα προβλεπόμενα και απαραίτητα μέτρα προστασίας των εργαζομένων.
β. Να προηγηθεί, με μέριμνά της, έγκαιρη ενημέρωση των χρηστών για τις πραγματοποιούμενες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις με τον προσφορότερο τρόπο από τα Μ.Μ.Ε. και το διαδίκτυο, καθώς και να παρέχεται συνεχής πληροφόρηση για τις επικρατούσες συνθήκες κυκλοφορίας (π.χ. από εισπράκτορες, σταθερά και κινητά VMS κ.λ.π.), ώστε να εξασφαλίζονται οι απαιτήσεις ομαλούς και ασφαλούς διεξαγωγής της κυκλοφορίας.
γ. Να γίνεται απόκρυψη των ενδείξεων της υφιστάμενης μόνιμης οριζόντιας και κατακόρυφης σήμανσης που δεν θα ισχύουν κατά την διάρκεια των ρυθμίσεων και να τοποθετείται προσωρινή σήμανσης σε κατάλληλες θέσεις.
ΑΡΘΡΟ (3)
Σε περίπτωση μη τήρησης των όρων χορήγησης της παρούσας απόφασης, αυτή θα ανακαλείται και σε περίπτωση σοβαρής διατάραξης της κυκλοφορίας θα διακόπτονται οι εργασίες με εντολή του Διοικητή του Β΄ Τ.Τ. Αυτ/δρόμων Αντιρρίου – Ιωαννίνων ή του νόμιμου αναπληρωτή του.
ΑΡΘΡΟ (4)
Η παρούσα απόφαση έχει ισχύ από την 07.00΄ ώρα της 10.10.2023, την δημοσίευσή της, σύμφωνα με το άρθρο 109 του Ν. 2696/1999 Κ.Ο.Κ., την ανάρτησή της στο διαδίκτυο, σύμφωνα με το άρθρο 4 Ν. 3861/2010 και την τοποθέτηση της προβλεπόμενης οδικής σήμανσης και έως την 19.00΄ ώρα της 25.10.2023.
ΑΡΘΡΟ (5)
Οι παραβάτες της Απόφασης αυτής, διώκονται και τιμωρούνται, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 52 Ν. 2696/99 (Α-57) «Περί κυρώσεως του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας», όπως τροποποιήθηκε και ισχύει σήμερα. Λήψη επιβαλλομένων μέτρων υλοποίησης του παρόντος άρθρου
ανατίθεται στο Β΄ Τ.Τ. Αυτ/δρόμων Αντιρρίου – Ιωαννίνων.
-Ο-
ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ
Δημήτριος ΓΑΛΑΖΟΥΛΑΣ
Αστυνομικός Διευθυντής