Quantcast

Κυριακή των Βαΐων 1978 – Μεσολόγγι

Έγχρωμο φιλμ super 8mm με ήχο – Αρχείο Σ. Τσαμαδιά

Βρισκόμαστε στο Μεσολόγγι και το φιλμ ανοίγει έξω απ’ τον Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Σπυρίδωνος με τη γιορτή της Κυριακής των Βαΐων, αλλά και την επέτειο της Εξόδου του Μεσολογγίου.

Είναι η πιο σημαντική τοπική εορτή την οποία τιμούν με την παρουσία τους πολλές πολιτικές προσωπικότητες, όχι μόνο της Ελλάδας αλλά και άλλων χωρών. Βλέπουμε ότι η εκκλησία είναι στολισμένη, με αρκετό κόσμο απ’ έξω, ναύτες και τη φιλαρμονική να παίζει.

Μεταφερόμαστε στον Κήπο των Ηρώων με το μέρος να είναι ασφυκτικά γεμάτο από κόσμο και τον κινηματογραφιστή να εστιάζει στον Τύμβο των Πεσόντων καθώς και το μαρμάρινο λιοντάρι. Βλέπουμε μέρος από την πομπή και στην συνέχεια ο φακός στέκεται σε μια φλεγόμενη πινακίδα που γράφει ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ.

Η εικόνα αλλάζει με πλάνα απ’ την παρέλαση της επόμενης ημέρας. Η κάμερα μας δείχνει τα σώματα που παρελαύνουν, ανάμεσα τους πρόσκοποι, τσολιάδες, σωματεία με παραδοσιακές στολές, ένα σωματείο που κρατάει μπάνερ στο σχήμα της Κύπρου, τη φιλαρμονική αλλά και τη μπάντα του στρατού. Στη συνέχεια, βλέπουμε την περιφορά της εικόνας της Εξόδου με τον μητροπολίτη Αιτωλίας και Ακαρνανίας Θεόκλητο, στρατιωτικούς και τον τότε Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κωνσταντίνο Τσάτσο να ακολουθούν.

Το φιλμ κλείνει μ’ ένα πλάνο απ’ τον κήπο των ηρώων με στρατευμένους των Σωμάτων του Ελληνικού στρατού σε παράταξη δεξιά και αριστερά και την κατάθεση στεφάνου στον Τύμβο των Πεσόντων από τον Κωνσταντίνο Τσάτσο

Έγχρωμο φιλμ super 8mm με ήχο – Αρχείο Σ. Τσαμαδιά

Βρισκόμαστε στο Μεσολόγγι και το φιλμ ανοίγει έξω απ’ τον Μητροπολιτικό Ναό του Αγίου Σπυρίδωνος με τη γιορτή της Κυριακής των Βαΐων, αλλά και την επέτειο της Εξόδου του Μεσολογγίου.

Είναι η πιο σημαντική τοπική εορτή την οποία τιμούν με την παρουσία τους πολλές πολιτικές προσωπικότητες, όχι μόνο της Ελλάδας αλλά και άλλων χωρών. Βλέπουμε ότι η εκκλησία είναι στολισμένη, με αρκετό κόσμο απ’ έξω, ναύτες και τη φιλαρμονική να παίζει.

Μεταφερόμαστε στον Κήπο των Ηρώων με το μέρος να είναι ασφυκτικά γεμάτο από κόσμο και τον κινηματογραφιστή να εστιάζει στον Τύμβο των Πεσόντων καθώς και το μαρμάρινο λιοντάρι. Βλέπουμε μέρος από την πομπή και στην συνέχεια ο φακός στέκεται σε μια φλεγόμενη πινακίδα που γράφει ΜΕΣΟΛΟΓΓΙ.

Η εικόνα αλλάζει με πλάνα απ’ την παρέλαση της επόμενης ημέρας. Η κάμερα μας δείχνει τα σώματα που παρελαύνουν, ανάμεσα τους πρόσκοποι, τσολιάδες, σωματεία με παραδοσιακές στολές, ένα σωματείο που κρατάει μπάνερ στο σχήμα της Κύπρου, τη φιλαρμονική αλλά και τη μπάντα του στρατού. Στη συνέχεια, βλέπουμε την περιφορά της εικόνας της Εξόδου με τον μητροπολίτη Αιτωλίας και Ακαρνανίας Θεόκλητο, στρατιωτικούς και τον τότε Πρόεδρο της Δημοκρατίας Κωνσταντίνο Τσάτσο να ακολουθούν.

Το φιλμ κλείνει μ’ ένα πλάνο απ’ τον κήπο των ηρώων με στρατευμένους των Σωμάτων του Ελληνικού στρατού σε παράταξη δεξιά και αριστερά και την κατάθεση στεφάνου στον Τύμβο των Πεσόντων από τον Κωνσταντίνο Τσάτσο

Δείτε περισσότερα γι’ αυτό το φιλμ:

http://www.aylonfilmarchives.com/aylon/dl/el/item.html?id=2054&fbclid=IwAR3eEhypzeYIizwQ1XASi-MACunqVs5SiVUB2O5FJzD8Zy7fvz8tTzZ7vWw

Related Posts

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.