Παναθηναϊκός είναι ο επόμενος αντίπαλος των ομάδων μας στα πρωταθλήματα Υποδομής της Super League, με τους τρεις αγώνες να διεξάγονται το Σάββατο 1 Μαρτίου. Η Κ19 αγωνίζεται εκτός έδρας στο Αθλητικό Κέντρο Γ. Καλαφάτης στις 11.00. Η Κ17 στο Emileon στις 13.15. Η Κ15 στο Emileon στις 10.45.
Συνέντευξη Τύπου για το Τμήμα Καλαθοσφαίρισης της Γ.Ε. Αγρινίου
Το τμήμα καλαθοσφαίρισης της Γυμναστικής Εταιρείας Αγρινίου, προσκαλεί σε συνέντευξη τύπου που θα πραγματοποιηθεί τη Δευτέρα 29 Ιουνίου και ώρα...









