Μετά τη δήθεν τηλ-“εκπαίδευση” σήμερα ξεκίνησε πάλι το κανονικό (δια ζώσης) εργαστηριακό μάθημα Εφαρμογών στο τμήμα της Γ’ Ψυκτικών & Αερίων του Τομέα του ΕΠΑΛ Καινουργιου και με πολλά εμπόδια μάλιστα από την αρχή του σχολικού έτους.
Η επικοινωνιακή πολιτική του υπουργείου Παιδείας έχει ξεπεράσει τα όρια της σοβαρότητας, με αποτέλεσμα να ανοίγουμε όπως κλείσαμε!
Ως “φύλο συκής” χρησιμοποιεί το άνοιγμα των Λυκείων, χωρίς μέτρα προστασίας, όπως πρότεινε η ΟΛΜΕ (μοριακά test, μικρό αριθμό μαθητών στα τμήματα, ενισχυτική διδασκαλία κ.α.) και προκειμένου τυπικά να εξασφαλίσει τη λεγόμενη νομιμότητα των πανελλαδικων, όσον αφορά το μίνιμουμ της διδαχθησας ύλης στη δια ζώσης εκπαιδευση, εφευρέθηκαν και για άλλους λόγους τα self test, αμφιβόλου αξίας, χωρίς οργάνωση και ιατρική εποπτεία και όλα καλα και καμωμένα (!)
Δηλαδή ότι δηλώσεις είσε και μάλιστα με ατομική σου ευθύνη.
Το όλο εγχείρημα ξελίσσεται ως ο “Μίτος της Αριάδνης”, για την υγεία μαθητών, καθηγητών και λοιπού προσωπικού των σχολείων. Ας γνωρίζουν οι υπεύθυνοι ότι αυτό το φιάσκο μπορεί να έχει κόστος… με απρόβλεπτες αστικές ευθύνες, ιδιαίτερα στα αστικά κέντρα.
Κατά τ’ αλλά η διοίκηση, και διαφοροι πρόθυμοι, καθώς και η κυβέρνηση δηλώνουν διαθυραμβικα ότι “όλα βαίνουν ομαλός…”
Τι υποκρισία; τι αναστροφή της πραγματικότητας; τι ανορθολογισμός;
Πόσο θά μας υποβιβάζουν και θα αγνουν όλους εμάς που φωνάζουμε χρόνια για την άλλη πλευρά του φεγγαριού;
Τι φταίνε τα μαυροπαιδα, που κανένας δεν νοιάζεται πλέον για την ουσία και το περιεχόμενο της εκπαίδευσης τους και ιδιαίτερα αυτών των ΕΠΑΛ, παρά μόνο επικρατεί ένας ιδιότυπος ατομισμός και ένας ρηχός καριερισμος σε όλα τα επίπεδα.
“Μαραμένη μου γαρδένια”
Δείτε την ανάρτηση για το ίδιο θέμα με κλικ στο συνδεσμο
Kώστας Κορδάτος