Με μολύβι και τετράδιο, λένε οι συνεργάτες του, κυκλοφορεί ο Απόστολος Καστιφάρας στο αυτοκίνητο και όταν επιστρέφει το παραδίδει σε αυτούς για τα σημεία παρέμβασης στους δρόμους. Ήδη η 1η εργολαβία από τα 35,5 εκ. ευρώ συζητείται στο Περιφερειακό Συμβούλιο στη Βόνιτσα.Είδες τι παθαίνει κανείς όταν υπάρχουν χρήματα για παρεμβάσεις!!
Να το μάθουν κι όσοι δεν έχουν εμπορικά: Δεν “κλείνει” πλέον το καλοκαίρι το Αγρίνιο!
Ο ΣΕΕΔΑ, ο ένας από τους δύο εμπορικούς συλλόγους που εδρεύουν στο Αγρίνιο εδώ και μερικά χρόνια, έβγαλε ανακοίνωση με...









