ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

Να μην χαθεί το εξάμηνο ζητούν οι φοιτητές του Τμήματος Ιστορίας – Αρχαιολογίας

Μπορεί να ανεστάλη η κατάληψης στο κτίριο που συστεγάζονται τα Τμήματα Διαχείρισης Πολιτισμικού Περιβάλλοντος και Νέων Τεχνολογιών και Ιστορίας – Αρχαιολογίας, οι φοιτητές του Ιστορίας-Αρχαιολογίας όλο αυτό το διάστημα δεν μπόρεσαν να κάνουν τα μαθήματά τους και κινδυνεύει να χαθεί το εξάμηνο. Έτσι με επιστολή που έδωσαν στη δημοσιότητα  εξηγούν γιατί δεν πρέπει να χαθεί  και προτείνουν λύσεις ώστε αυτό να αποφευχθεί.

Σε αυτή αναφέρουν
1. Αρχικά, το να μην χαθεί το εξάμηνο είναι ζήτημα ΗΘΙΚΟ. Δεν μπορούμε να γνωρίζουμε τους λόγους για τους οποίους καταργήθηκε το τμήμα ΔΠΠΝΤ και οδήγησε τους φοιτητές του σε κατάληψη. Είτε ευθύνεται η προηγούμενη κυβέρνηση, είτε ευθύνεται η πρυτανεία, είτε ευθύνονται οι καθηγητές, είτε οποιοσδήποτε άλλος, είτε δεν ευθύνεται κανείς, ένα είναι το μόνο σίγουρο:
Οι φοιτητές του τμήματος Ιστορίας – Αρχαιολογίας ΔΕΝ ΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ για όλη αυτήν την κατάσταση. Συνεπώς αποτελεί ΗΘΙΚΗ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ όλων των αρμοδίων προς τους φοιτητές του τμήματος Ιστορίας – Αρχαιολογίας, να πραγματοποιήσουν οποιαδήποτε ενέργεια είναι δυνατή ώστε να διασφαλιστεί η ομαλή φοίτηση των φοιτητών στο τμήμα, μη επιτρέποντας να χαθεί το εξάμηνο.
2. Κατά τη διάρκεια της κατάληψης του κτιρίου πραγματοποιήθηκαν αρκετές προσπάθειες για να συνεχίσουμε τα μαθήματά μας, όπως η προσπάθεια να πραγματοποιούνται τα μαθήματα στο κεντρικό κτίριο του πανεπιστημίου και είμαστε ευγνώμονες για αυτό. Επομένως, καλούμε τον πρόεδρο και τα μέλη ΔΕΠ του τμήματός μας να συνεχίσουν τις προσπάθειες αυτές, ώστε να σωθεί το εξάμηνο αρχής γενομένου από την ερχόμενη γενική συνέλευση του τμήματος μας.

Όσον αφορά τις ΛΥΣΕΙΣ που μπορούν να δοθούν για να ολοκληρωθεί για να ολοκληρωθεί το εξάμηνο.
→ Έχουμε ενημερωθεί ότι για να μην χαθεί ένα εξάμηνο θα πρέπει να πραγματοποιηθεί τουλάχιστον το 70% των διαλέξεων και να εγκρίνουν οι καθηγητές ότι το ποσοστό αυτό είναι επαρκές. Σε αυτήν την περίπτωση, η εξεταστική μπορεί να πραγματοποιηθεί κανονικά όπως συμβαίνει σε όλα τα πανεπιστήμια της χώρας. Στην περίπτωση που οι καθηγητές κρίνουν ότι ο αριθμός των διαλέξεων που έχουν πραγματοποιήσει δεν επαρκεί, τότε καλούμε τους καθηγητές να εξετάσουν το ενδεχόμενο παράδοσης των διαλέξεων κατά την περίοδο εξεταστικής του Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου εφόσον σε αυτήν την περίπτωση δημιουργείται κενό σε αυτό το διάστημα.
Άρα θα μπορούσε:
• Η εξεταστική να ξεκινήσει προς το τέλος της περιόδου εξεταστικής Ιανουαρίου – Φεβρουαρίου ή στις αρχές του εαρινού εξαμήνου
• Εναλλακτικά, να δοθούν τα μαθήματα σε κοινή εξεταστική μαζί με τα μαθήματα του Ιουνίου, όπως ακριβώς συμβαίνει σε κάθε εξεταστική Σεπτεμβρίου Λύσεις υπάρχουν αρκετές και είναι εύκολο να υλοποιηθούν, αρκεί να υπάρχουν καλές προθέσεις από όλους Το μόνο που δε θα μπορέσουμε να κατανοήσουμε είναι η ΑΔΡΑΝΕΙΑ.

Με εκτίμηση,
Φοιτητές τμήματος Ιστορίας – Αρχαιολογίας.

Related Posts

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ρυθμίσεις απορρήτου
ΌνομαΕνεργοποιημένο
Technical Cookies
In order to use this website we use the following technically required cookies: wordpress_test_cookie, wordpress_logged_in_, wordpress_sec.
Μπισκότα
Χρησιμοποιούμε τα Cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία στο δικτυακό τόπο.
x

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.