Μια πολύ γνωστή αλυσίδα καφέ της Θεσσαλονίκης δέχθηκε μια παραγγελία για δύο καφέδες και νεράκια μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας παραγγελιών και διανομής που έχει και «κουτάκι» σχολίων. Όλα καλά έως εδώ.
Όταν όμως το καφέ παρέλαβε την παραγγελία του πελάτη, έμεινε με το στόμα ανοιχτό από το σχόλιο που έλαβε.
Όπως είχε γράψει ο πελάτης ήθελε να τονίσει ότι την καστανή ζάχαρη στον καφέ του (freddo espresso με σαντιγί), την θέλει χτυπημένη 100 φορές (!).
Κατα άλλα βέβαια ήταν πολύ ευγενικός ιδιωτικά, αφού όπως ο ίδιος λέει είναι πολύ ευχαριστημένος τόσο από το προσωπικό όσο και από τα προιοντα τους.
Μάλιστα, καταλήγει λέγοντας ότι στο βενζινάδικο που εργάζεται για 500 ευρώ, του προσφέρουν δωρεάν καφέ, όμως εκείνος προτιμά τον καφέ της συγκεκριμένης αλυσίδας.
Σημειώνεται ότι ο τομέας της εστίασης και του τουρισμού απασχολούν πάνω από το 30% των εργαζομένων στην Ελλάδα.