Μια ακόμα υπόθεση με προφορική εντολή ήρθε στο φως της δημοσιότητας από το δήμο Αγρινίου, την οποία συνεχίζει και με προκλητικό τρόπο η σημερινή διοίκηση του δήμου, την στιγμή μάλιστα που στο παρελθόν καταγγέλθηκαν από τον Γ.Παπαναστασίου οι προφορικές εντολές της προηγούμενης δημοτικής αρχής σε εργολάβους κ.τ.λ.
Αυτή την φορά πρόκειται για αναθέσεις με προφορικές εντολές, και μάλιστα από το γραφείο του δημάρχου, για διαφημιστική καμπάνια στα Μέσα Ενημέρωσης στα όρια του Δήμου Αγρινίου για την προβολή μέτρων αποφυγής και διάδοσης του Κορωνοιου covid -19 στους πληθυσμούς ΡΟΜΑ!! Και ενώ η καμπάνια αυτή ολοκληρώθηκε (!) η απευθείας ανάθεση και η σχετική εντολή αναρτήθηκε μόλις χθες στη διαύγεια ΕΔΩ.
Και μάλιστα στην λίστα αυτή που αναρτήθηκε, σύμφωνα με τα νέα στοιχεία που βλέπουν το φως της δημοσιότητας συμπεριλαμβάνονται ΜΜΕ που σύμφωνα με τους ισχυρισμούς τους δεν είχαν αποδεχθεί να τους ανατεθεί η συγκεκριμένη προβολή-αμοιβή.
Τα ερωτήματα λοιπόν που θα πρέπει να απαντηθούν από την δημοτική αρχή ή να τεθούν από την αντιπολίτευση στο δημοτικό συμβούλιο, ώστε να δοθούν σαφής απαντήσεις για το πως και με ποιο τρόπο δαπανάται το δημόσιο χρήμα είναι τα εξής,
Ποια ήταν τα κριτήρια που επελέγησαν τα συγκεκριμένα ΜΜΕ για την διαφημιστική προβολή;
Ποιο και πόσο διάστημα διήρκεσε η διαφημιστική καμπάνια;
Ζητήθηκαν προσφορές, μιας και δεν ανατάθηκε σε όλα τα ΜΜΕ;
Στάλθηκε πριν την έναρξη της διαφημιστικής καμπάνιας σχετική εντολή από την αρμόδια υπηρεσία του δήμου στα ΜΜΕ που είχαν επιλεγεί;
Είναι νόμιμο ή όχι η ανάθεση από την αρμόδια υπηρεσία του δήμου Αγρινίου να γίνεται, αφού έχει ολοκληρωθεί η διαφημιστική καμπάνια;
Αναρτήθηκε ή όχι πριν ξεκινήσει η διαφημιστική καμπάνια στην ιστοσελίδα του δήμου η σχετική πρόσκληση, ώστε κάποιοι που δεν συμπεριλαμβάνονται να καταθέσουν, αν έχουν το δικαίωμα, ενστάσεις;