Αν ένα παιδί “συλλαμβάνονταν” όταν κατέρρευσε η γέφυρα στον Εύηνο θα είχε ήδη γεννηθεί, χωρίς ακόμα να αποκατασταθεί η ζημιά. Οι γονείς του δε, θα το έβλεπαν να περπατάει και ακόμα η καινούργια γέφυρα θα κτιζόταν.
Αυτή, δυστυχώς, είναι η πραγματικότητα για τα χωριά Γαλατά, το Κρυονέρι και το Περιθώρι
στον Εύηνο και η Πολιτεία τους έχει αφήσει στην ταλαιπωρία τους εδώ και καιρό. Ταλαιπωρία και οικονομικοί καταστροφή καθώς οι κάτοικοι, οι επισκέπτες (όσοι έμειναν), οι μαθητές, όλοι αναγκάζονται να διανύσουν μια υπερβολικά μεγάλη απόσταση για να καλύψουν τις ανάγκες τους. Με τις τιμές της βενζίνης που υπάρχουν, η ταλαιπωρία, εξελίσσεται σε τραγωδία.
Γιατί; Μα επειδή οι.. αρμόδιοι έκριναν ότι αντί για επισκευή της οδικής γέφυρας, καλύτερο είναι να γίνει μια καινούργια. Η οποία θα κοστίσει (αρχική πρόβλεψη) κάπου 105 εκατομμύρια και θα διαρκέσει (αρχική πρόβλεψη ελληνικού δημοσίου) γύρω στα 2 χρόνια. Και μέχρι τότε; Οι κάτοικοι θα πρέπει να αρκεστούν στον διάδρομο από αμμοχάλικο που έφτιαξε ως προσωρινή λύση η Περιφέρεια, ο οποίος περιμένει την πρώτη χειμερινή μπόρα για να πάει να συναντήσει τη θάλασσα.
Το κερασάκι δε στον όλο αυτόν τραγελάφο, είναι το γεγονός ότι οι.. αρμόδιοι αποφάσισαν να γκρεμίσουν και την ιστορική σιδηροδρομική γέφυρα, ως άχρηστη. Παρόλο που οι κάτοικοι την θεωρούν ιστορικό κειμήλιο, παρόλο που η σιδηροδρομική γραμμή μέχρι το Αγρίνιο έχει επισκευαστεί και η επαναφορά του τρένου, θα ήταν μια κάποια λύση στους καιρούς της ενεργειακής κρίσης.
Όμως ας μην λέμε αλλά πολλά γιατί τα λεφτά για όλα αυτά είναι πολλά για την ΤΕΡΝΑ του κ. Γεραπετριτη. Με τα προβλήματα, τις ανάγκες και τα θέλω των κατοίκων του Ευήνου θα ασχολούμαστε τώρα;
Χρήστος Ρήγας, υποψήφιος Βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας με το Εθνικό Κόμμα Έλληνες