ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ

Στο νοσοκομείο 4χρονο κοριτσάκι που ήπιε μεγάλη ποσότητα σιροπιού

Στο σημείο έσπευσε Μονάδα του ΕΚΑΒ, η οποία παρέλαβε την μικρούλα και την μετέφερε στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο στο Ρίο.

Συναγερμός σήμανε στο ΕΚΑΒ της Πάτρας, μετά το τηλεφώνημα ότι ένα 4χρονο κοριτσάκι κατανάλωσε μεγάλη ποσότητα φαρμάκου.Σύμφωνα με πληροφορίες, η 4χρονη, κάτω από αδιευκρίνιστες μέχρι στιγμής συνθήκες, ήπιε ποσότητα σιροπιού Ντεπόν.

Στο σημείο έσπευσε Μονάδα του ΕΚΑΒ, η οποία παρέλαβε την μικρούλα και την μετέφερε στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο στο Ρίο.

Patrastimes.gr

Related Posts

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Ρυθμίσεις απορρήτου
ΌνομαΕνεργοποιημένο
Technical Cookies
In order to use this website we use the following technically required cookies: wordpress_test_cookie, wordpress_logged_in_, wordpress_sec.
Μπισκότα
Χρησιμοποιούμε τα Cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία στο δικτυακό τόπο.
x

Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε την καλύτερη εμπειρία στο διαδίκτυο. Συμφωνώντας αποδεχτείτε τη χρήση των cookies σύμφωνα με την πολιτική cookie.