Εθιμοτυπική συνάντηση πραγματοποίησε ο δήμαρχος Ξηρομέρου Γιάννης Τριανταφυλλάκης με τον νέο Διοικητή των πυροσβεστικών υπηρεσιών του νομού Αιτωλοακαρνανίας , Πύραρχο Χριπάτσιο Κωνσταντίνο στο Δημαρχείο Ξηρομέρου. Οι δύο άνδρες συζήτησαν θέματα κοινού ενδιαφέροντος, τόσο σε ζητήματα πλημμυρών όσο και για την αντιπυρική περίοδο που ξεκινά σε λίγο διάστημα.
Διανομή τροφίμων από το Κοινωνικό Παντοπωλείο Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου
Το Κοινωνικό Παντοπωλείο του Αυτοτελούς Τμήματος Κοινωνικής Προστασίας Παιδείας και Πολιτισμού του Δήμου Ιεράς Πόλεως Μεσολογγίου ολοκλήρωσε την Τετάρτη 24...









