Σε κατάθεση Αναφοράς προς τα Υπουργεία Παιδείας και Θρησκευμάτων και Εσωτερικών προέβηο βουλευτής Αιτωλοακαρνανίας του ΣΥ.ΡΙΖ.Α.-Προοδευτική Συμμαχία, Θάνος Μωραΐτης, κατόπιν της επιστολής του 10ου Τμήματος Βορειοδυτικής Πελοποννήσου και Δυτικής Ελλάδας του Οικονομικού Επιμελητηρίου της Ελλάδας, με θέμα: «Υποχρεωτική διδασκαλία και Αύξηση ποσοστού προσλήψεων οικονομολόγων εκπαιδευτικών στην Δευτεροβάθμια Γενική Εκπαίδευση».
Σε αυτήν, το Οικονομικό Επιμελητήριο αναφέρεται στην «ανάγκη ενίσχυσης της οικονομικής παιδείας και της αύξησης του ποσοστού οικονομολόγων εκπαιδευτικών ΠΕ 80 Οικονομίας».
Όπως τονίζει, «σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, όπου η οικονομία αντιμετωπίζει προβλήματα λόγω της πανδημίας αλλά και των συσσωρευμένων προβλημάτων λόγω δημοσίου και ιδιωτικού χρέους, η γνώση και η εκπαίδευση σε οικονομικά θέματα πρέπει να ενισχύεται από μικρή ηλικία».
Επιπρόσθετα, στην επιστολή επισημάινεται ότι «οι μαθητές πρέπει να αποκτούν τις γνώσεις και τις ικανότητες ώστε να αντιλαμβάνονται καλύτερα την λειτουργία της Οικονομίας, ώστε σε κάθε φάση της ζωής τους να μπορούν να λαμβάνουν τις βέλτιστες αποφάσεις για την αποτελεσματική διαχείριση των περιορισμένων οικονομικών πόρων».
Μάλιστα, ο κ. Μωραΐτης προέβη και σε δήλωση, στην οποία τόνισε πως «η εκμάθηση των βασικών αρχών της Οικονομικής Επιστήμης πρέπει να ξεκινά από μικρή ηλικία, προκειμένου οι μαθητές και οι μαθήτριες να εξοικειώνονται με την οικονομική σκέψη, ώστε να αντιλαμβάνονται σωστά την επικαιρότητα, τις εξελίξεις και το ρόλο τους ως πολίτες του αύριο».
«Είναι, επομένως, επιτακτική ανάγκη η πρόσληψη επαρκούς αριθμού μόνιμων οικονομολόγων εκπαιδευτικών στο κλάδο ΠΕ 80 Οικονομίας, κι όχι να καλύπτει μόλις το 1% των μόνιμων προσλήψεων εκπαιδευτικών!», συνέχισε.
Κλείνοντας τη δήλωσή του, υπογράμμισε ότι «η ενίσχυση της Οικονομικής Παιδείας στη Δευτεροβάθμια Γενική Εκπαίδευση αποτελεί στοίχημα που πρέπει να κερδηθεί».
Αναλυτικά, η δήλωση του κ. Μωραΐτη:
«Η εκμάθηση των βασικών αρχών της Οικονομικής Επιστήμης πρέπει να ξεκινά από μικρή ηλικία, προκειμένου οι μαθητές και οι μαθήτριες να εξοικειώνονται με την οικονομική σκέψη, ώστε να αντιλαμβάνονται σωστά την επικαιρότητα, τις εξελίξεις και το ρόλο τους ως πολίτες του αύριο.
Η οικονομική Θεωρία δεν παρέχει μόνο τεχνοκρατικές γνώσεις, αλλά διέπει ένα τεράστιο φάσμα κοινωνικής Παιδείας. Το εκπαιδευτικό σύστημα δεν πρέπει να εξακολουθεί να αντιμετωπίζει απαξιωτικά τις κοινωνικές επιστήμες.
Είναι, επομένως, επιτακτική ανάγκη η πρόσληψη επαρκούς αριθμού μόνιμων οικονομολόγων εκπαιδευτικών στο κλάδο ΠΕ 80 Οικονομίας, κι όχι να καλύπτει μόλις το 1% των μόνιμων προσλήψεων εκπαιδευτικών!
Η ενίσχυση της Οικονομικής Παιδείας στη Δευτεροβάθμια Γενική Εκπαίδευσηαποτελεί στοίχημα που πρέπει να κερδηθεί».