Το σημείο που βλέπετε στη φωτογραφία είναι μετά τη Γέφυρα στη Ν.Αβόρανη. Ήταν από τα πιο επικίνδυνα του Εθνικού Δικτύου και ευτυχώς μετά από επισημάνσεις των κατοίκων επιτέλους μπήκαν και προστατευτικές μπάρες, σε ένα σημείο που είχαν πέσει αρκετά οχήματα και είχαν καταγραφεί πολλά ατυχήματα…Αλλά χρειάζεται και συντήρηση το οδικό δίκτυο το οποίο είναι γεμάτο λακκούβες….” Γλιτώσαμε απ το πέσιμο μην το βρούμε από λακκούβα.” ,που είπε και ένας χωρικός!!
Να το μάθουν κι όσοι δεν έχουν εμπορικά: Δεν “κλείνει” πλέον το καλοκαίρι το Αγρίνιο!
Ο ΣΕΕΔΑ, ο ένας από τους δύο εμπορικούς συλλόγους που εδρεύουν στο Αγρίνιο εδώ και μερικά χρόνια, έβγαλε ανακοίνωση με...









