Η δημοτική αρχή Αγρινίου είναι να απορεί κανείς πως διαχειρίζεται τον προϋπολογισμό του Δήμου Αγρινίου.
Είναι ευρέως γνωστό ότι τα οικονομικά όλων μας ακόμη και των δήμων έχουν περιοριστεί κι αυτός είναι ένας σημαντικός λόγος για να υπάρχει μια σφιχτή και συνετή διαχείριση..Η στήλη όσο κι αν προσπάθησε να βγάλει άκρη δεν τα κατάφερε με την ¨πολιτική ¨που ακολουθεί η δημοτική αρχή στο θέμα αυτό. Διότι από την μια σε πολλές περιπτώσεις λειτουργεί ως “πλασιέ” ιδιωτικών συμφερόντων, είτε μέσα από τα social media, είτε μοιράζοντας δημόσιο χρήμα σε δράσεις «άνευ ουσίας», Αυτό δίνει σήμερα την εντύπωση στους πολίτες πως τα οικονομικά του Δήμου Αγρινίου δεν είναι και τόσο άσχημα όσο ήθελε να τα παρουσιάσει ο κ.Παπαναστασίου προεκλογικά.
Και εκεί που λες πως έχεις πλήρη επίγνωση για τα οικονομικά του δήμου Αγρινίου ξεφυλλίζεις το φυλλάδιο του «Ελληνίς» και αναθεωρείς τα πράγματα και διαπιστώνεις ότι ο δήμος ¨βγήκε ζητιανιά” για να τυπώσει ένα φυλλάδιο, αφού πρέπει να μετρήσαμε σε αυτό που κυκλοφόρησε σήμερα, κοντά στις 22 διαφημίσεις. Δηλαδή οι επιχειρήσεις της πόλης πάνε τόσο καλά που συνδράμουν το δήμο για ένα φυλλάδιο ή ο δήμος δεν έχει χρήματα να τυπώσειι ένα φυλλάδιο και μάλιστα για τον μακροβιότερο και πιο πανέμορφο θερινό κινηματογράφο του Αγρινίου την στιγμή που κάθε “κιτς” εκδήλωση του κοστίζει πάνω κάτω όσο ένα φυλλάδιο.
Δηλαδή ο Αγρινιώτης δεν γνωρίζει τις επιχειρήσεις ή δεν υπάρχουν ΜΜΕ να διαφημιστεί και ο επισκέπτης που θα έρθει στην πόλη μας πως θα βρει τον ιστορικό μας κινηματογράφο αν δεν υπάρχει έστω ένας χάρτης . Γιατί, για να ζήσει ωραίες στιγμές πρέπει σε ένα τέτοιο φυλλάδιο να υπάρχουν χάρτης, τα όμορφα αξιοθέατά του δήμου μας, που μέσα σε αυτά βεβαίως είναι και ο θερινός μας κινηματογράφος . Αλλά τι να πει κανείς, όταν ο τουρισμός στο Αγρίνιο έχει “πιάσει πάτο” …… φροντίζουμε τουλάχιστον για την “αναζωογόνηση της επιχειρηματικότητας”.