Ανήμερα Πρωτοχρονιά και υπάρχουν συνάνθρωποί μας που παραμένουν στη θέση τους, εργαζόμενοι αθόρυβα και αφοσιωμένα ώστε ο υπόλοιπος κόσμος να γιορτάσει με ασφάλεια το νέο χρόνο. Ο πρόεδρος της, Χρήστος Μαυραγάνης πέρασε με τους συναδέλφους και όλοι μαζί έκοψαν τη Βασιλόπιτα στη Διεύθυνση Αστυνομίας Ακαρνανίας “Ευτυχισμένο το 2025!!! Κάθε καλό σε όλους τους συναδέλφους μας και ευχόμαστε το 2025 να είναι ασφαλές για όλους τους συμπολίτες μας!!!” ανέφερε σε ανάρτηση η Ένωση.
Μετατίθεται για τέλη Σεπτεμβρίου η πλήρης ολοκλήρωση της οδικής σύνδεσης Λευκάδας με Άκτιο και Δυτικό Άξονα
Την παράταση του συνολικού χρόνου ολοκλήρωσης του έργου «Κατασκευή – Αναβάθμιση οδικής σύνδεσης της πόλης της Λευκάδας με τον οδικό...









