AgrinioSite
Δευτέρα, 10 Αυγούστου, 2026
  • ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ
  • ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
  • ΣΤΗΛΕΣ
    • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΤΑΞΙΔΙΑ
    • STYLE
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ
  • ΓΝΩΜΕΣ
AgrinioSite
  • ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ
  • ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
  • ΣΤΗΛΕΣ
    • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΤΑΞΙΔΙΑ
    • STYLE
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ
  • ΓΝΩΜΕΣ
No Result
View All Result
AgrinioSite
No Result
View All Result

Κοροναϊός : Αυτή η βιταμίνη μπορεί να έχει άμεση συνάφεια με την ένταση της ασθένειας

10 Δεκεμβρίου, 2020
κατηγορία: ΥΓΕΙΑ
0
Κοροναϊός : Αυτή η βιταμίνη μπορεί να έχει άμεση συνάφεια με την ένταση της ασθένειας
Share on FacebookShare on Twitter

Ποσοστό άνω του 80% των νοσηλευόμενων με νόσο COVID-19 σε ισπανικό νοσοκομείο παρουσίαζε ανεπάρκεια βιταμίνης D, όπως αποτυπώθηκε σε νέα μελέτη ερευνητών του Πανεπιστημίου της Κανταβρίας στο Σανταντέρ της Ισπανίας, η οποία δημοσιεύεται στην Journal of Clinical Endocrinology & Metabolism.

Η σημαντική δράση της βιταμίνης D

Η βιταμίνη D αποτελεί ορμόνη που παράγουν τα νεφρά και η οποία ελέγχει τη συγκέντρωση ασβεστίου στο αίμα και επηρεάζει το ανοσοποιητικό σύστημα.

Η ανεπάρκεια έχει συνδεθεί με σειρά προβλημάτων υγείας, αν και δεν έχει ακόμη απαντηθεί επιστημονικά γιατί η συγκεκριμένη ορμόνη επηρεάζει άλλα συστήματα του οργανισμού.

Πολλές μελέτες έχουν ήδη καταδείξει την ευεργετική επίδραση της βιταμίνης D στο ανοσοποιητικό σύστημα, ειδικά όσον αφορά την προστασία από λοιμώξεις.

Οι υπογράφοντες τη μελέτη υπογραμμίζουν ότι θα πρέπει να ενθαρρυνθεί η μέτρηση των επιπέδων της βιταμίνης D και η αντιμετώπιση της ανεπάρκειας, ιδίως σε ομάδες υψηλού κινδύνου όπως οι ηλικιωμένοι, άτομα με συννοσηρότητες και όσοι διαβιούν σε οίκους ευγηρίας.

«Η αγωγή με βιταμίνη D πρέπει να συνιστάται σε ασθενείς με COVID-19 με χαμηλά επίπεδα κυκλοφορούσας βιταμίνης D, καθώς αυτή η προσέγγιση μπορεί να έχει ευεργετικά αποτελέσματα, τόσο στο μυοσκελετικό, όσο και στο ανοσοποιητικό σύστημα» σημειώνει παράλληλα ο συν-συγγραφέας της μελέτης José L. Hernández, Ph.D. του Πανεπιστημίου της Κανταβρίας.

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι το 80% σε σύνολο 216 ασθενών με COVID-19 στο νοσοκομείο Universitario Marqués de Valdecilla παρουσίαζαν ανεπάρκεια βιταμίνης D. Οι άνδρες είχαν χαμηλότερα επίπεδα βιταμίνης D από τις γυναίκες.

Οι ασθενείς με COVID-19 με χαμηλότερα επίπεδα βιταμίνης D παρουσίαζαν, επίσης, αυξημένα επίπεδα στους δείκτες φλεγμονής στον ορό, σύμφωνα με το ygeiamou.gr.

Σχετικά Άρθρα

Αγρίνιο: Τέλος το κατούρημα στο δρόμο….έρχονται δημόσιες τουαλέτες!
ΥΓΕΙΑ

Μύθοι για τις ουρολοιμώξεις: Μην αφήσετε να σας καταστρέψουν το καλοκαίρι, λέει μια ειδικός

10 Αυγούστου, 2026

Το καλοκαίρι είναι συνυφασμένο με τις διακοπές, τη θάλασσα, την ξεκούραση και τις υψηλές θερμοκρασίες. Ωστόσο, για αρκετούς ανθρώπους αποτελεί...

Κολύμπι: 9 οφέλη για την υγεία – Τι κερδίζουν καρδιά, αρθρώσεις και μυαλό
ΥΓΕΙΑ

Κολύμπι: 9 οφέλη για την υγεία – Τι κερδίζουν καρδιά, αρθρώσεις και μυαλό

10 Αυγούστου, 2026

Ο φυσιολόγος άσκησης Christopher Travers, της Cleveland Clinic Sports Health, εξηγεί γιατί η άσκηση στο νερό μπορεί να ωφελήσει το...

Θεσσαλονίκη: Οικογένεια 44χρονου κλινικά νεκρού χάρισε ζωή μέσω δωρεάς οργάνων
ΥΓΕΙΑ

Καρδιοπαθείς και καύσωνας: Προσοχή στα φάρμακα – Ακόμη 8 μέτρα για μεγαλύτερη προστασία

8 Αυγούστου, 2026

Οι αυξημένες θερμοκρασίες και ο καύσωνας που θα επικρατήσουν τις επόμενες μέρες, θέτουν σε αυξημένο κίνδυνο τους καρδιοπαθείς. Ο καύσωνας έχει σαν...

Πρωτοδικείο: Εργατικό ατύχημα το στρες με 160.000 ευρώ αποζημίωση (παράδειγμα)
ΥΓΕΙΑ

Τηλεργασία: Ο αντίκτυπος στην ψυχική υγεία και το «δικαίωμα στην αποσύνδεση» – Τα προβλήματα που δημιουργεί

8 Αυγούστου, 2026

Ως μόνιμη πραγματικότητα θεωρείται στην Ευρώπη πλέον η τηλεργασία η οποία αλλάζει ριζικά τον τρόπο που δουλεύουμε, το πού επιλέγουμε να ζήσουμε,...

Ηράκλειο: Συνελήφθη άνδρας που χτύπησε την ηλικιωμένη μητέρα του για χρήματα
ΥΓΕΙΑ

Εγκέφαλος μετά τα 50: Ποια αλλαγή μπορεί να συνδέεται με την άνοια

7 Αυγούστου, 2026

Νέα μελέτη εντόπισε στον ιππόκαμπο μια άγνωστη έως σήμερα αλλαγή. Τα μικρογλοιακά κύτταρα μειώνονται από τη μέση ηλικία και φαίνεται...

Τι κάνουμε από άγνοια και δεν μπορούμε να χάσουμε κιλά
ΥΓΕΙΑ

Διάσημες δίαιτες: Τα οφέλη και οι παγίδες τους

7 Αυγούστου, 2026

Κάθε χρόνο εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο υιοθετούν κάποια από τις πολυσυζητημένες διαιτητικές προσεγγίσεις που κυριαρχούν στο διαδίκτυο και...

Μυωπία μετά τα 40: Οι σύγχρονες λύσεις με λέιζερ και ενδοφακούς αλλάζουν τα δεδομένα
ΥΓΕΙΑ

Η μυωπία δεν σταματά πάντα στα 20: Τι συμβαίνει πραγματικά στα μάτια των ενηλίκων

6 Αυγούστου, 2026

Για πολλές δεκαετίες επικρατούσε η άποψη ότι η μυωπία αναπτύσσεται κατά την παιδική ηλικία και σταθεροποιείται προς το τέλος της εφηβείας ή στα πρώτα...

Τι κάνουμε από άγνοια και δεν μπορούμε να χάσουμε κιλά
ΥΓΕΙΑ

Διατροφικό στρες: Πώς το «τι θα φάμε σήμερα» κουράζει το μυαλό και 8 τρόποι για να γλιτώσουμε

6 Αυγούστου, 2026

Η καθημερινή οργάνωση των γευμάτων μπορεί να προκαλέσει «κόπωση αποφάσεων» και να κάνει πιο πιθανές τις πρόχειρες επιλογές. Μερικές απλές...

Banner
Banner

Eιδησεογραφική πύλη με θεματολογία ποικίλης ύλης από το Αγρίνιο και τη Δυτική Ελλάδα.
Η δύναμη του διαδικτύου, η αμεσότητα της είδησης και η ταχύτατη διάδοσή της, είναι τα κύρια χαρακτηριστικά της εποχής και το agriniosite.gr σας καλεί να συμπορευτείτε μαζί του.
Με αποκαλυπτικές ειδήσεις, ρεπορτάζ, έρευνα, συνεντεύξεις, αφιερώματα. πολιτισμός, αθλητισμός κ.α
Το agriniosite.gr στηρίζει την κοινωνία και ελέγχει την εξουσία. Είναι η Δύναμη σου…
Η Δύναμη της Ενημέρωσης!

Facebook X-twitter Youtube

ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑ

ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΩΝ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ COOKIES

ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Web Design & Development

© 2025 AgrinioSite

Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του agriniosite.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη.

No Result
View All Result
  • ΑΙΤΩΛΟΑΚΑΡΝΑΝΙΑ
  • ΔΥΤΙΚΗ ΕΛΛΑΔΑ
  • ΕΛΛΑΔΑ
  • ΠΟΛΙΤΙΚΗ
  • ΠΑΡΑΠΟΛΙΤΙΚΑ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΑ
  • ΣΤΗΛΕΣ
    • ΕΡΓΑΣΙΑ
    • ΑΓΡΟΤΙΚΑ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΑΘΛΗΤΙΚΑ
    • ΤΑΞΙΔΙΑ
    • STYLE
  • ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    • ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ
    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ
  • ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΙΚΑ
  • ΓΝΩΜΕΣ

© 2023 AgrinioSite Web Design & Development by .