Εκπρόσωπος Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών
(κάλυψη ορισμένης χρονικής διάρκειας)
Έδρα Εργασίας: Κλόκοβα (Ν. Αιτωλοακαρνανίας)
Η Διεύθυνση Λειτουργίας Αυτοκινητοδρόμων του Ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ αναζητά εκπρόσωπο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών. Ο ρόλος θα αναφέρεται στον Προϊστάμενο Εξυπηρέτησης Πελατών, παρέχοντας άμεσες και αποτελεσματικές απαντήσεις σε εισερχόμενες τηλεφωνικές κλήσεις πελατών και χρηστών της εταιρίας, αναφορικά με το προϊόν (Fast Pass) και τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες διοδίων της εταιρίας. Η θέση θα έχει έδρα το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στην περιοχή της Κλόκοβας (Ν. Αιτωλοακαρνανίας).
Αρμοδιότητες ρόλου
- Απαντά στις εισερχόμενες τηλεφωνικές κλήσεις των πελατών και των χρηστών της εταιρίας παρέχοντάς τους άμεσες, ακριβείς και αποτελεσματικές απαντήσεις σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρίας.
- Επεξεργάζεται τις παραγγελίες και τα αιτήματα όλων των νέων συνδρομητών της ηλεκτρονικής υπηρεσίας διοδίων (Fast Pass) συμβάλλοντας στην ομαλή διεκπεραίωσή τους.
- Καταγράφει όλα τα στοιχεία των αιτημάτων των πελατών/χρηστών στο σύστημα ηλεκτρονικής τιμολόγησης διοδίων.
- Διαχειρίζεται την υποδοχή της ηλεκτρονικής υπηρεσίας διοδίων, υποδέχεται τους χρήστες και διευκολύνει τα αιτήματά τους.
Απαιτούμενα προσόντα
- Απολυτήριο λυκείου
- Προϋπηρεσία 1 έως 3 έτη σε τηλεφωνικό κέντρο / περιβάλλον εξυπηρέτησης πελατών
- Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ (MS Office)
- Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
- Δυνατότητα εργασίας σε σύστημα με βάρδιες
Ο/Η υποψήφιος/α θα πρέπει να διαθέτει:
- αφοσίωση στην εξυπηρέτηση πελατών
- συνέπεια στην εφαρμογή κανόνων και διαδικασιών
- πνεύμα ομαδικής εργασίας
- αποτελεσματική επικοινωνία
Οι ενδιαφερόμενοι/ες μπορούν να στείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα αναγράφοντας τον κωδικό της ΤΕΠΚ-0225.